قدم قدم تا اربعین،

ارسال 86 تن مواد غذایی اوقاف کرمان به مرز چزابه

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل اوقاف کرمان گفت: بیش از 86 تن مواد غذایی و ارقام مصرفی از محل نیات موقوفات منطبق استان به موکب سازمان اوقاف در مرز چزابه ارسال شد.

ارسال 86 تن مواد غذایی اوقاف کرمان به مرز چزابهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،محمدمیرزایی با اشاره به راه اندازی موکب ساز مان اوقاف در دو مرز میرجاوه و  مرز چزابه گفت:امسال اداره اوقاف استان با کمک ادارات اوقاف استانهای اصفهان، خوزستان، یزد مسئولیت خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مرز چزابه را بر عهده دارند.

وی افزود: این اداره کل به عنوان استان معین سیستان و بلوچستان موکب هایی جهت استقبال از زائران حسینی در شهرهای بم،جوپار ،سیرجان و انار راه اندازی می کند که در همین راستا مبلغ یک میلیارد ریال به موکب مرز میرجاوه جهت خدمات به زائرین پاکستانی و افغانستان اختصاص داده است.

میرزایی اظهار کرد: بیش از 86 تن مواد غذایی شامل گوشت گرم ،حبوبات ،آب معدنی، خرماو ظروف یکبار مصرف از سوی این اداره کل به موکب سازمان اوقاف به مرز چزابه ارسال شدو پیش بینی می شود روزانه بیش از 50 هزار وعده غذای گرم در این موکب پخت و در بین زائران توزیع شود.

وی ارزش ریالی این ارقام را بالغ بر یک میلیاردو 500 میلیون ریال عنوان و افزود: این اعتبار از محل اجرای نیات موقوفات استان کرمان هزینه شده است.

معاون توسعه و و پشتیبانی اوقاف استان اظهار کرد: خدمت‌رسانی موکب سازمان اوقاف به زائران اربعین حسینی از هشتم آبانماه شروع و تا بیست و چهارم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

ارسال محموله غذایی کرمانیها به مرزچزابه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار