اهدا مدال قهرمان مسابقات رزمی اوراسیا به خانواده شهید کجباف

مرتضی حاجی زاده، رزمی کار مدال آور مسابقات بین المللی جام صلح جهانی کونگ فو و هنرهای رزمی مدال طلا خود را به خانواده شهید کجباف اهدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی حاجی زاده، رزمی کار مدال آور مسابقات بین المللی جام صلح جهانی کونگ فو و هنرهای رزمی در ارمنستان، مدال طلا و کمربند طلایی خود را به خانواده شهید هادی کجباف اهدا نمود.

وی روز پنجشنبه در حاشیه حضور در قطعه شهدای مدافع حرم شهرستان شوشتر به بیان داشت: با نوشتن نام شهید هادی کجباف روی پیراهنم نیت کرده بودم موفق به کسب هر مدالی که شدم آن را تقدیم به خانواده این شهید کنم.

وی تصریح کرد: شهدا دین بزرگی گردن ما دارند که امیدوارم با اهدای این مدال ذره ای از این دین را ادا کرده باشم.

اسماعیل حسینی منجزی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شوشتر اظهار داشت: بی شک حرکت پسندیده و ارزشمند این قهرمان جوان نشان می دهد که قهرمانان ما همواره شهدا را الگو قرار می دهند و پیرو راه آنان هستند.

وی اذعان کرد: اهدای مدال قهرمانی مرتضی حاجی زاده به خانواده‌ شهدا نیز در همین راستا و افتخار دیگری برای میهن اسلامیمان است.

محمدحسن کجبافی، برادر شهیدهادی کجباف نیز در این آیین ضمن تقدیر از حرکت این جوان قهرمان گفت: الگو قرار دادن شهدا توسط ورزشکاران برای خانواده شهدا مایه افتخار است.

وی اذعان داشت: این قهرمان رزمی کار بدون اطلاع قبلی و با نیت خالصانه باعث معرفی این شهید در کشورهای دیگر شد که خرسندی خانواده شهدا و مردم شوشتر را به دنبال داشت.

هادی کجباف ظهر روز یکشنبه 30 فروردین در عملیاتی در منطقه 'بصر الحریر' استان درعا به دست تروریست های تکفیری داعش به مقام شهادت نائل شد.

انتهای پیام/گ

مدال طلا قهرمان مسابقات رزمی اوراسیا به خانواده شهید کجباف اهدا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.