سمنان;

اهدای مدال قهرمان آسیا به خانواده شهید مدافع حرم سمنان

مبینا شاکری قهرمان آسیا مدال طلای خود را به خانواده شهید عباس دانشگر جوان ترین شهید مدافع حرم سمنان اهدا نمود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، طی مراسمی با حضور آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان ، مبینا شاکری قهرمان جهان و آسیا مدال طلای خود را به خانواده شهید عباس دانشگر جوان ترین شهید مدافع حرم اهدا نمود.
 
آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت : بانوی محجبه سمنانی افتخار کشور ، استان و نظام است و شاکری با حجاب خود ثابت کرد که می توان با پوشش اسلامی نیز به قله های افتخار رسید.

وی افزود: کشور ایران برخوردار از جوانانی است که با درک و فهم بالا در کنار طی کردن مدارج عالی در زمینه های مختلف، معرفت دینی آن ها نیز رشد یافته است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در ادامه گفت : این عمل نشانه رفتار سنجیده و عاقلانه، رشد و تعالی معرفت و شعور بالای این ورزشکاران است.

فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان در این مراسم ضمن تبریک ایام شعبانیه و فرا رسیدن هفته جوان گفت : ماه شعبان برای جامعه ورزش و استان سمنان ماه بسیار خوب و تاریخی بوده و از ابتدای سال جاری ورزشکاران سمنانی بادرخشش در مسابقات بین المللی و آسیایی با کسب حدود 30مدال رنگارنگ خوش درخشیدند.

وی افزود : بعد از کسب 26مدال رنگارنگ ووشوکاران سمنانی در مسابقات بین المللی جام پارس و ارمنستان بانو محجبه سمنانی با کسب مدال طلای آسیا نوید روزهای خوبی در آینده برای مردم سمنان داد که همه اینها نشان از شایستگی مردم خوب استان در کشور است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت : حضور مبینا شاکری با پوشش اسلامی و با حجاب برگه زرینی بر تاریخ کشور بود که پس ازسالها تلاش مستمر و بدست آوردن مدال طلا ، کار خوب خود را با این اهدا مدال به خانواده جوانترین شهید مدافع حرم شهید دانشگر تکمیل نمودو انشالله برکت آن سالها برای استان باقی بماند چون ما هرچه داریم از برکت خون شهدا است.

گفتنی است در پایان مراسم مبینا شاکری تکواندوکار شایسته و محجبه سمنانی مدال قهرمانی خود را به خانواده جوانترین شهید مدافع حرم شهید عباس دانشگر اهدا نمود.

شایان ذکر است ، عباس دانشگر در1395/3/20درماه مبارک رمضان در جنوب حلب به شهادت رسید و به دست مردم سمنان در امامزاده اشرف محلات به خاک سپرده شد.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدتقی اسدیان
۰۳:۲۶ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶
دستشون درد نکنه