رئیس اداره ثبت احوال گلپایگان خبر داد:

صدور 10 هزار و 837 کارت ملی هوشمند در سال جاری

رئیس اداره ثبت احوال گلپایگان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 10 هزار و 837 کارت ملی هوشمند در گلپایگان صادر شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا غفاری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: کارت ملی هوشمند دارای ضریب امنیتی بالایی است و از ابتدای فروردین‌ماه سال آینده تمام خدمات دولتی از طریق کارت ملی هوشمند انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای دریافت کارت ملی هوشمند در شهرستان با نصب بنر در مکان‌های عمومی، فرستادن اکیپ سیار در روستاها و تریبون نماز جمعه اطلاع رسانی شده است، افزود: شهروندان تا پایان اسفندماه سال جاری برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

رئیس ثبت احوال گلپایگان گفت: مردم شهرستان گلپایگان برای دریافت کارت ملی هوشمند به اداره پست گلپایگان و دفتر پست بانک واقع در خیابان آیت‌الله سعیدی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار هنوز 20 هزار نفر در شهرستان گلپایگان کارت ملی هوشمند دریافت نکرده‌اند، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون 10 هزار و 837 کارت ملی هوشمند صادر شده است.

غفاری با بیان اینکه کارت ملی هوشمند جایگزین 50 نوع خدمات دیگر کارت‌ها از جمله کارت سلامت می‌شود، تصریح کرد: با وصل کارت ملی هوشمند به سیستم، تمام اطلاعات فردی شخص نمایش داده می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه صدور شناسنامه در مدت 24 ساعت به طول می‌انجامد، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 3 هزار و 400 شناسنامه تعویض و صادر شده است.

رئیس ثبت احوال گلپایگان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون 827 شناسنامه نوزاد صادر  شده و 361 مورد واقعه فوت به ثبت رسیده است.

وی گفت: در سال جاری 372 واقعه ازدواج به ثبت رسیده است که 86 مورد منجر به طلاق شده است.

غفاری در پایان با بیان اینکه آمارهای طلاق، ازدواج  و فوت نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، خاطر نشان کرد: اسم ائمه اطهار بالاترین آمار انتخاب شده برای نوزادان گلپایگانی بوده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار