تاکید بر انعکاس ظرفیت‌های استان قزوین در شبکه پنج سیما

مدیر کل صداوسیمای مرکز قزوین در دیدار با مدیر اجرایی شبکه ۵ سیما بر لزوم انعکاس توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان در این شبکه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ معصومی فر مدیر کل صداوسیمای مرکز قزوین با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی استان قزوین و توانمندی‌های ناشناخته استان در حوزه‌های مختلف گفت: انعکاس این ظرفیت‌ها در شبکه ۵ می‌تواند بیش از پیش موجب رونق گردشگری در استان شود.

معصومی فر همچنین از مدیر اجرایی شبکه ۵ خواست در انعکاس برنامه‌های استانی، این فرصت در اختیار مراکز استان‌ها قرار گیرد که برنامه‌ها را با سبک و سیاق بومی همان استان تولید کنند تا اثرگذاری بیشتری در شبکه داشته باشند.

وی در ادامه به پخش برنامه‌ی شب‌های فیروزه‌ای در شبکه ۵ سیما اشاره کرد وگفت: حضور هنرمندان، کارآفرینان و چهره‌های شاخص علمی، اقتصادی و مفاخر در این برنامه می‌تواند جذابیت آن را مضاعف کند.

عبادتی مدیر اجرایی شبکه ۵ سیما هم دراین دیدار از صداوسیمای مرکز قزوین بخاطر همکاری با این شبکه در تهیه و پخش برنامه «شب‌های فیروزه ای» تشکر و قدردانی کرد و گفت: برنامه‌ی تلویزیونی «شب‌های فیروزه ای» ظرفیت خوبی را در کشور ایجاد کرد تا توانمندی استان‌ها ازشبکه ۵ سیما منعکس شود.

انتهای پیام/

 

دیدار معصومی فر با مدیر اجرایی شبکه ۵ سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.