نگاه ویژه صدا و سیمای مرکز قزوین به اقتصاد مقاومتی

صدا و سیمای مرکز قزوین نگاه ویژه‌ای به تولید برنامه در حوزه اقتصاد مقاومتی دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، برنامه‌ی تلویزیونی «چرتکه» با نگاهی موشکافانه و تحلیل گرانه چالش‌های حوزه اقتصاد استان را بررسی و مشکلات این بخش را از زبان کارآفرینان، تولید کنندگان و صنعتگران بیان می‌کند.

اکبری افزود: رادیو قزوین هم در برنامه‌ی «ما می‌توانیم» خود اتکایی، خلاقیت نسل جوان، ترغیب و تشویق فعالان بخش کشاورزی، صنعت و تجارت و توسعه فعالت‌های تجاری را تشریح می‌کند.

وی اضافه کرد: صدا و سیمای مرکز قزوین در این برنامه‌ها رویکردی تحلیلی در رابطه با استقلال اقتصادی کشور، حمایت از تولید و سرمایه‌ی ایرانی دارند و این مؤلفه‌ها را در برنامه‌های خود لحاظ می‌کنند.

اکبری گفت: برنامه‌ی تلویزیونی «چرتکه» به تهیه کنندگی بابک حسینیان روز‌های چهارشنبه بعد از بخش خبری ساعت ۲۰ سیما پخش و روز‌های جمعه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه و شنبه یک و ۱۵ دقیقه بامداد هم بازپخش می‌شود.

به گفته مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، برنامه‌ی رادیویی «ما می‌توانیم» هم به تهیه کنندگی احسان نوری زاده روز‌های چهارشنبه ساعت ۱۲ و ۵۵ دقیقه پخش و روز‌های جمعه ساعت ۱۰ و سی دقیقه و شنبه ساعت ۱۲ و ۵۵ دقیقه بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

تولید برنامه در حوزه اقتصادی مقاومتی در صدا و سیمای قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.