تشکیل ۱۶۱ پرونده تخلف در بخش آرد سیستان و بلوچستان

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: در بازرسی انجام شده ۱۶۱ پرونده تخلف در بخش آرد و نان و ارسال آن برای رسیدگی به مراجع مربوطه دراستان تشکیل شده است.

تشکیل ۱۶۱ پرونده تخلف در بخش آرد سیستان و بلوچستان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمدرفیع سلطانزاده مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: با انجام پنج هزار و ۷۴۹ بازرسی، پرونده‌های مختلف تخلف به ارزش ۵۴۲ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۷۹۵ ریال در ۶ ماهه نخست سالجاری در بخش آرد و نان استان تشکیل شده است.

سلطانزاده اظهار داشت: بازرسی‌های انجام شده در این مدت منجر به تشکیل ۱۶۱ پرونده تخلف در بخش آرد و نان و ارسال آن برای رسیدگی به مراجع مربوطه در سیستان و بلوچستان شده است.

 بیش از هزار و ۴۰۰ واحد نانوایی در سطح سیستان و بلوچستان فعال است

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: توجه به بخش آرد و نان در جامعه بسیار مهم، راهبردی و حیاتی محسوب می‌شود، زیرا مصرف بیشتر مردم ایران نان است، بر همین اساس وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت به همراه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط در بخش‌های کیفیت و سالم بودن آرد و نان، قیمت گذاری و جلوگیری از احتکار با یکدیگر همکاری می‌کنند.

 سلزانزاده  ادامه داد: یکی از راهکار‌های ایجاد امنیت غذایی در شرایط بحران (حوزه پدافند غیرعامل) تولید نان با ماندگاری بالای زمانی است که در این بخش نیز در کشور هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی  گفت: مردم استان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند مراتب را با گرفتن شماره ۱۲۴، به این سازمان اعلام کنند تا در سریعترین زمان ممکن به گزارش آنان رسیدگی شود.


انتهای پیام /ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار