دادستان قلعه گنج؛

محموله مسلحانه مواد مخدر به هرمزگان نرسید

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج از توقف یک محموله مسلحانه مواد مخدر در محورهای فرعی قلعه گنج به هرمزگان خبر داد.

محموله مسلحانه مواد مخدر به هرمزگان نرسیدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سجاد افشارمنش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج گفت:در این رابطه دو قاچاقچی مسلح دستگیر و همچنین 125کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف،یک قبضه سلاح شکاری و97عدد فشنگ جنگی ودو دستگاه موتورسیکلت کشف وضبط شد.

این مقام قضائی افزود: پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج در حال رسیدگی است ومتهمین با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند

وی در ادامه در تشریح جزییات این خبر گفت:در راستای تشدید اقدامات قضائی و انتظامی در برخورد جدی با سوداگران مرگ و در پی اطلاع منابع مبنی بر اینکه گروهی از قاچاقچیان مسلح مواد مخدر قصد جا به جایی مواد مخدر را از محور‌های فرعی کوهستان مارز از توابع شهرستان قلعه گنج به استان هرمزگان را دارند، شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار قرار گرفت.

افشارمنش بیان کرد:ماموران انتظامی حسب دستور قضایی صادره با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مسیر قاچاقچیان در منطقه کوهستانی و صعب العبور دهستان مارز شدند و پس از درگیری با سودا گران مرگ، این محموله مواد مخدر متلاشی شد.

وی گفت:یکی از ماموریت های مهم دستگاه قضایی مبارزه شبانه روزی و بی امان با سوداگران موادمخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است.

انتهای پیام /ح

محموله مواد مخدر به هرمزگان نرسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار