کشف قریب به 2تن مواد مخدر در استان کرمان

طی چند روز گذشته در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ قریب به 2تن از انواع مواد مخدر در سطح استان کرمان کشف گردید و 15نفر از قاچاقچیان مواد مخدر با دستور مقامات قضائی روانه زندان شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از کشف ۷۸۸ کیلوگرم تریاک طی دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبر داد وافزود:در این رابطه ۷ متهم دستگیر شده اند

مجید سیمی با اعلام اینکه پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کهنوج در حال رسیدگی است، گفت:۷ متهم دستگیر شده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:در عملیات اول ماموران یگان تکاوری امام رضا (ع) طی یک تعقیب و گریز مسلحانه موفق به توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل ۳۵ کیسه موادمخدر از نوع تریاک به وزن ۳۵۳ کیلو و ۲۱۰ گرم تریاک شدند.

این مقام قضائی اعلام کرد:در دومین عملیات طی یک اقدام مشترک از سوی مامورین مبارزه با موادمخدر شهرستان‌های کهنوج، عنبرآباد و رودبارجنوب با هماهنگی مقام قضائی سه دستگاه خودرو توقیف ودر مجموع ۴۳ بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۴۳۵ کیلوگرم کشف و ضبط گردیده است.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان منوجان از توقف محموله ۴۰۰ کیلوگرمی مواد مخدر در محور منوجان به میناب خبر داد.

امید رضایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:شامگاه گذشته طی یک تعقیب گریز مسلحانه از سوی ماموران انتظامی منوجان، با دستور قضائی، یک دستگاه خودروی (ام، وی، ام) حامل ۴۰۰ کیلوگرم تریاک متوقف می‌شود.

وی عنوان کرد: متهم دستگیر شده بعد از بازجویی‌های اولیه وتفهیم اتهام باقرار بازداشت موقت به زندان معرفی وتحقیقات دراین خصوص باجدیت ادامه دارد.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بافت از کشف هفتصد و چهل و هفت کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک طی چند روز گذشته در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه خبر داد.

خدابخش روح الامینی اظهار داشت: پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی و ایجاد تور‌های ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی طی چهار عملیات جدا گانه میزان هفتصد و چهل و هفت کیلو تریاک کشف، پنج متهم دستگیر و شش خودرو توقیف شده است.

این مقام قضائی با بیان این که:دستگاه قضائی مطابق قانون با متهمان برخورد قاطع خواهد داشت و مبارزه با سوداگران از اولویت این دادستانی است، افزود: قاچاقچیان قصد انتقال این محموله‌های مواد مخدر را از شهرستان‌های جنوبی به استان‌های غربی و مرکزی کشور داشتند که با هوشیاری مأمورین پلیس در پهنای جغرافیایی استان کرمان متوقف شدند.

دادستان بافت عنوان کرد: برای ۵ متهم دستگیر شده قرار بازداشت موقت صادر و به زندان معرفی شده اند و تحقیقات تکمیلی و قضائی جهت شناسائی سایر عوامل ادامه دارد.

رییس دادگاه عمومی شهرستان نرماشیر از کشف دو کیلو و هفتصد گرم مواد مخدر صنعتی شیشه از یک دستگاه کامیون حمل چوب خبر داد

سید علی متولی با اعلام اینکه در این رابطه دو متهم اهل شیراز دستگیر شده اند، اظهار داشت:قاچاقچیان این محموله مواد مخدر را به طرز ماهرانه‌ای در مخزن آب ماشین جاسازی نموده بودند.

این مقام قضائی اعلام کرد:قاچاقچیان این محموله مواد مخدر را از شهرستان ایرانشهر به مقصد شیراز بارگیری نموده بودند که با هوشیاری پلیس و حضور به موقع دستگاه قضائی موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

انتهای پیام/ی

کشف انواع مواد مخدر به میزان 2تن در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.