رييس پليس راهور استان اصفهان

ضبط گواهينامه 39 راننده متخلف در اصفهان

رييس پليس راهور استان اصفهان از ضبط گواهينامه رانندگی 39 نفر از رانندگان متخلف كه مرتكب تخلفات حادثه ساز شده و نمره منفي آنها از حد نصاب گذشته بود خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ رضا رضايي، با بيان اين خبر  گفت: يكي از مواردي كه پليس راهور استان با قاطعيت با آن برخورد مي كند وقوع تخلفات حادثه ساز توسط رانندگان است كه در گونه موارد علاوه بر اعمال قانون نمره منفي نيز در كارنامه رانندگان ثبت مي شود و اگر نمره منفي آنها به عدد 30 برسد گواهينامه آنان به مدت شش ماه ضبط مي شود.

وي افزود: براين اساس در مهرماه سال جاري گواهينامه رانندگي 39 نفر از رانندگان متخلف كه مرتكب تخلفات حادثه ساز شده و نمره منفي آنها از عدد 30 گذشته بود ضبط شد.

اين مقام مسئول عنوان داشت: همچنين سه هزار و 324 راننده خطر آفرين و حادثه ساز علاوه بر دريافت نمره منفي مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

رئيس پليس راهور استان، عبور از چراغ قرمز، حركات مارپيچ و نمايشي، سرعت و سبقت غير مجاز، صحبت كردن با تلفن همراه در حين رانندگي، عدم رعايت حق تقدم را از جمله تخلفات حادثه ساز عنوان كرد و گفت:‌برابر مصوبه هيئت وزيران جريمه تخلفات حادثه ساز دوبرابر شده و از 5 تا 10 نمره منفي به رانندگاني كه مرتكب اين تخلفات شوند تعلق مي گيرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.