رئیس حوزه هنری استان سمنان;

گشایش نمایشگاه دفاع مقدس و عاشورا در سمنان

رئیس حوزه هنری استان سمنان از گشایش نمایشگاه گروهی پوسترهای دفاع مقدس و عاشورا در این نهاد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، داوود یاراحمدی رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت : به مناسبت ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، از سوی واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان، نمایشگاه گروهی پوسترهای دفاع مقدس و عاشورا برگزار شد.


وی افزود: در این نمایشگاه ۲۰ اثر پوستر در ابعاد۷۰ در۵۰ از آثار هنرمندان حوزه هنری استان سمنان در محوطه حوزه هنری استان به نمایش درآمده است.


رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: علیرضا صداقتی، عباس سعدی، یاسر قمی، بهرام رامه، مهدی حاجی محمدی فریمانی، میثم دهرویه، مریم رضاییان، زهره پازوکی و نجیبه رحمانی از هنرمندان شرکت کننده در این نمایشگاه گروهی هستند.


یاراحمدی همچنین از برگزاری نشست نقد و بررسی مجموعه شعر «کتاب تردید» گزیده غزل های «عبدالحمید ضیایی» از سوی حوزه هنری شاهرود خبر داد و افزود: در این نشست که با حضور اعضای دفتر آفرینش های ادبی این نهاد برگزار شد، افراد حاضر به نقد و بررسی این مجموعه شعر پرداختند.


وی با بیان اینکه نشست هم اندیشی معاونان فرهنگی هنری و مسئولان واحدهای تخصصی حوزه هنری استان های سمنان، گلستان و خراسان شمالی در گرگان برگزار شد، گفت: در این نشست پیرامون ظرفیت ها، اشتراکات و نقاط ضعف و قوت حوزه هنری استان های سمنان، گلستان و خراسان شمالی و نحوه عمل و اجرای برنامه ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.


رئیس حوزه هنری استان سمنان تاکید کرد: شناسائی پتانسیل و ظرفیت های مشترک موجود در استان ها، هم افزائی و هم سوئی در فعالیت های منطقه ای و توجه به وجوه اشتراک استان های هم جوار و استفاده از امکانات و تجارب استان‌ها از مهم ترین ضروریات فعالیت های استان های سمنان، گلستان و خراسان شمالی این نشست بود.


انتهای پیام / ه


جزئیات نمایشگاه دفاع مقدس و عاشورا در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.