سرهنگ یاراحمدی خبر داد

دستگیری باند سارقان مسلح دستگاه‌های فلزیاب + فیلم

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک باند سرقت مسلحانه خبر داد.

دستگیری باند سارقان مسلح دستگاه‌های فلزیاببه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ یاراحمدی سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تاریخ بیست و یکم شهریورماه، سارقانی به یک شرکت خصوصی که دستگاه فلزیاب عرضه می‌کرد، دستبرد زدند.

وی در ادامه افزود: پس از اعلام شکایت این شرکت خصوصی مبنی بر سرقت مسلحانه به کلانتری، نیروهای پلیس نسبت به تشکیل پرونده اقدام کردند و تحقیقات پلیسی آغاز شد.

سرهنگ یاراحمدی بیان کرد: سه نفر در پوشش خریدار دستگاه فلزیاب به این شرکت مراجعه و اقدام به سرقت دستگاه فلزیاب کردند که ارزش هر یک از دستگاه‌ها 30 میلیون تومان بوده است.

سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: این افراد که دو مورد دیگر سرقت مسلحانه در سایر شهرها داشتند و برای فروش اموال سرقتی به غرب کشور رفته بودند. مخفیگاه این باند سرقت مسلحانه شناسایی شد و پس از ورود به مخفیگاه مشخص شد که کسی آن جا سکونت ندارد، به همین منظور محدوده رفت و آمد این سارقان بررسی و شناسایی شد و سپس این سارقان دستگیر شدند.

سرهنگ یاراحمدی عنوان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این سارقان مسلح تعداد 20 دستگاه فلزیاب را به سرقت بردند که ارزش تقریبی کل این دستگاه‌ها 6 میلیارد ریال برآورد شده است. همچنین یک مال خر که با این 3 سارق مسلح همکاری داشت، دستگیر شد.

وی در پایان گفت: فعالیت شرکت‌هایی که دستگاه‌های فلزیاب را به فروش می‌رساندند، غیر مجاز بود و با این شرکت‌ها نیز برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

جزئیات سرقت مسلحانه از زبان سارقان دستگاه های فلزیاب + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار