ابلاغ سیاستهای نظام اداری استان

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشت شورای اداری سیاستهای جدیدی برای نظام اداری استان تبیین کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  استاندار در جلسه شورای اداری گفت: مدیران دستگاههای اجرایی باید نقشه راهی برای پیشبرد برنامه های دستگاهها و سازمانهای اداری داشته باشند و براساس اولویت برنامه های خود را اجرا کنند.


احمدی بر پرهیز از قومیت گرایی، باند بازی و رانت خواری در دستگاههای اداری تاکید کرد و افزود: باید از ظرفیتهای خوب انسانی فارغ از هر نوع نگاه قبیله ای باندی و حزبی بهره برداری کرد.


وی توزیع عادلانه منابع مالی، سرمایه گذاری، خلق درآمد، رونق اشتغال و تولید را از دیگر وظایف مدیران خواند و ادامه داد: نداشتن دانش کافی، ضعف اطلاعات، کمی نظارتها ، نگاه های سلیقه ای و تعصبات قومی از افتهای مدیریتی است که باید از سیمای اداری استان برچیده شوند .


استاندار چانه زنی با مدیران بالا دستی و وزرا برای جذب بیشتر اعتبارات عمرانی را از دیگر وظایف مدیران خواند و اضافه کرد: هزینه مدیریتهای ضعیف را مردم و بیت المال می پردازند و مدیران باید با ارتقای دانش مدیریتی ،نظارت مستمر بر فعالیت ها و طرح برنامه های عملیاتی این نقیصه را جبران کنند.


استاندار همچنین بر پرهیز از استفاده شخصی از امکانات به ویژه خودروی دولتی، حیف و میل بیت المال و تعامل با رسانه ها تاکید کرد .


در این نشست منشور جدید اصلاح نظام اداری توسط رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تشریح شد.


نوروزی گفت: این نظام نامه دارای 9 بند شامل مواردی از قبیل تدوین برنامه جدید توسعه ادارات، جذب اعتبارات تملک دارایی یا عمرانی، واگذاری طرحهای عمرانی راکد به بخش خصوصی و منشور حقوق شهروندی است که تا چند روز دیگر به صورت سند بالادستی به ادارات ابلاغ می شود.


وی گفت: این سند شاخص ارزیابی مدیران استانی و اجرای آن الزامی است.


مدیر کل راه و شهرسازی استان در این نشست از اقدام تامین اجتماعی در مسدود کردن حساب مالی این اداره کل انتقاد کرد و گفت: تاکنون 14 میلیارد تومان از بدهی تامین اجتماعی پرداخت شده اما همچنان دست بردار نیستند و در تازه ترین اقدام به سراغ سپردهای بانکی پیمانکاران رفته اند و به صورت غیر قانونی از حساب آنها برداشت کرده اند.

انتهای پیام/د

سیاستهای نظام اداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.