پروژه نیمه تمام ورزشی در ایلام

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: ۳۶ پروژه نیمه تمام ورزشی در ایلام وجود دارد که ۲۲ پروژه استانی و ۱۴ پروژه ملی است.

پروژه نیمه تمام ورزشی در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛بهروز حیدرزاده بیان کرد: ۷۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان نیاز است و مهمترین پروژه استادیوم ۱۵ هزار نفری ایلام با پیشرفت ۹۰ درصدی است.

وی اظهارکرد: در ۶ ماهه اول سال جاری ورزشکاران استان ۲۰۴ مدال در مسابقات قهرمانی کشور کسب کردند که ۶۴ مدال طلا ، ۵۸ نقره و ۸۲ برنز بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام اضافه کرد: ۳۰۰ میلیارد ریال در سال جاری به استان از محل اعتبارات ملی ، استانی، نفت و ارزش افزوده برای تکمیل طرح های در دست اجرا اختصاص یافته است.

حیدرزاده ادامه داد: بیش از ٣۰۰هیئت ورزشی در سطح استان فعال هستند و در ۶ ماهه اول سالجاری ٣١ ورزشکار استان برگزیده تیم ملی شدند.

وی سرانه ورزشی استان به ازای هر نفر را ۸۶ سانتی متر عنوان کرد و گفت: شاخص سرانه ورزشی در شهرستان های دهلران و مهران بیش از یک متر و ۲۰ سانتی متر است.

معاون امور جوانان اداره ورزش و جوانان ایلام نیز  یادآورشد: ۶۰۶۰ واقعه ازدواج سال گذشته در استان به ثبت رسید و در مقابل ۸۲۴ مورد طلاق نیز صورت گرفته است.

محمدرضا تردست همچنین نسبت ازدواج به طلاق ۱۲.۶ درصد عنوان کرد و افزود: از ۱۰۰ ازدواج ۱۲ مورد به طلاق انجامیده است و در این زمینه جزو سه استان آخر کشور هستیم.

انتهای پیام/ د

پروژه های نا تمام در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.