آمادگی 37 مدرسه و مراکزاقامتی برای استقبال از زائران اربعین

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام از آمادگی برای میزبانی 3 هزار زائر آقا اباعبدالله الحسین (ع) در 37 مدرسه در استان در شیفت مخالف خبر داد.

آمادگی 37 مدرسه و مراکزاقامتی برای استقبال از زائران اربعین

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ علی بیرانوند مدیرکل آموزش و پرورش ایلام از آمادگی برای میزبانی و اسکان بیش از 3 هزار زائر آقا اباعبدالله الحسین (ع) در 37 مدرسه ، مراکز اقامتی و فضای ورزشی در شهرستان‌های مهران، دهلران، ایلام، چرداول و ملکشاهی در شیفت مخالف فعالیت آموزشی آنان خبر داد .

بیرانوند بیان کرد: تمهیدات لازم جهت رفاه حال زوار حضرت سیدالشهدا (ع) در تمامی شهرستان‌ها و مناطق 14 گانه با حضور در ستاد اربعین مناطق انجام شده است .

 وی افزود: فعالیت آموزشی مدارس در این مدت  به حالت عادی جریان داشته و دانش‌آموزان و فرهنگیان استان در شیفت مخالف فعالیت آموزشی با حضور در موکب‌ها و مدارس از زوار آقا اباعبدالله الحسین (ع) استقبال و پذیرایی خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان مهران به عنوان قدمگاه عتبات عالیات بیشترین خدمات دهی آموزش و پرورش در میزبانی و اسکان زوار در این شهرستان بوده که با آماده سازی تعداد 15 مدرسه و مراکز اقامتی و یک زائرسرا در آن جا در شیفت مخالف فعالیت آموزشی به صورت جدی آمادگی لازم را برای اسکان و پذیرایی از آنان دارند.   

انتهای پیام/با

استقبال از زائران اربعین در مدارس شهرستان های ایلام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.