برپایی ۴ موکب برای استقبال از زائران پاکستانی و افغانستانی در کرمان

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف استان کرمان گفت: این اداره به عنوان استان معین سیستان و بلوچستان موکب هایی جهت استقبال از زائران خارجی در شهرهای بم، جوپار، سیرجان و انار راه اندازی می کند.

برپایی ۴ موکب برای استقبال از زائران پاکستانی و افغانستانی در کرمانبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام سید رضا فاطمی، معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف استان کرمان با اشاره به نزدیک شدن به اربعین حسینی با تشریح فعالیت های اوقاف در این ایام گفت: این اداره به عنوان استان معین سیستان و بلوچستان موکب هایی جهت استقبال از زائران خارجی در شهرهای بم، جوپار، سیرجان و انار راه اندازی می کند.

وی به اختصاص مبلغ یک میلیارد ریال از محل عواید نیات موقوفات منطبق استان به موکب مرز میرجاوه خبر داد و افزود: این اعتبار در جهت تمهیدات لازم با اولویت خدمات به زائرین کشور پاکستان و افغانستان است.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف استان کرمان تصریح کرد: در راستای خدمت دهی به موکب استان خوزستان، ارقام کمکی اوقاف استان به موکب مرز چزابه ارسال می شود.

وی همچنین اعزام مبلغین متخصص و مسلط به زبان عربی و مستند سازی از خدمات ارائه شده در مرز چزابه را از دیگر برنامه های این اداره کل در این ایام  ذکر کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: موکب ، افغانستان ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار