عجمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تاکنون 29 هزار نفر از اتباع خارجی برای مراسم اربعین ثبت‌نام کرده‌اند

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی گفت: تاکنون 29 هزار نفر از اتباع برای شرکت در مراسم اربعین ثبت‌نام کرده‌اند.

تاکنون 29 هزار نفر از اتباع برای مراسم اربعین ثبت نام کرده اند«محمد عجمی»، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تاکنون 29 هزار نفر از اتباع خارجی برای شرکت در مراسم اربعین ثبت نام کرده‌اند.

وی اظهار داشت: زمان ثبت نام اتباع برای مراسم اربعین احتمالا تمدید خواهد شد و محدودیتی برای ثبت نام وجود ندارد.

عجمی افزود: فعلا مهلت پیش ثبت‌نام اربعین به اتمام رسیده و برای ثبت‌نام بعدی منتظر اعلام مرکز هستیم و به محض اینکه اعلام شود، اتباع می توانند برای ثبت نام نهایی مراجعه کنند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی عنوان کرد: اتباعی که دارای کارت آمایش، گذرنامه و برگه‌های سرشماری هستند می توانند برای شرکت در مراسم اربعین ثبت نام نمایند.

وی تاکید کرد که عبور بدون ویزا از هیچ مرزی امکان‌پذیر نیست و همه کسانی که مایل به حضور در مراسم اربعین هستند باید برای تهیه ویزا اقدام نمایند.

محمد عجمی تاکید کرد که عبور مهاجرین فقط از مرز شلمچه می‌باشد و دیگر مرزها برای عبور مهاجرین اختصاص داده نشده است.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی در خصوص نحوه فعالیت‌های ستاد مردمی اربعین اتباع خارجی گفت: هماهنگی راجع به ثبت‌نام اتباع در کاروان‌ها، تشکیل گروه، بردن و آوردن زائران، تدارکات و پشتیبانی مردمی که صورت می‌گیرد از طریق ستاد مردمی اتباع انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد که از هر ظرفیتی که در حوزه مردمی اتباع می‌تواند صورت بگیرد از طریق این ستاد استفاده می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: امسال اتباع خارجی استقبال بسیار بیشتری از مراسم اربعین داشته اند و حتی پیش ثبت‌نام اتباع در اربعین، نسبت به حضور سال قبل بیشتر بوده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار