فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی؛

لزوم ساماندهی گروه های جهادی آذربایجان غربی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی بر لزوم سازماندهی هر چه بیشتر گروه های جهادی استان تاکید کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرم فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی صبح امروز در جلسه شورای مرکزی قرارگاه حرکت های جهادی سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: اعتلای سازندگی و خدمات ‌رسانی با رویکرد سازماندهی است که تحقق می یابد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت گروه‌های جهادی نبایستی تنها معطوف به ایام نوروز و تابستان باشد افزود: یکی از مهمترین اولویت ها در بحث فعالیت گروههای جهادی هر استان تشکیل گروه‌ جهادی بومی برای مناطق مورد هدف فعالیت می باشد.

سردار خرم بر گسترش روحیه و انگیزه جهادی در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: اما بیان این نکته ضروری است که فعالیت های جهادی وظیفه موظفی افراد جهادگر نمی باشد بلکه بر اساس وظیفه الهی و انتقال پیام انقلاب انجام می گیرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بنابراین فعالیت گروه های جهادی در مناطق می بایست طوری باشد که فرهنگ کار در جامعه احیا شود و مردم را نیز بیشتر پای کار آورد.

وی افزود: با این وجود استفاده از ظرفیت گروه جهادی در عرصه اشتغال زایی برای روستائیان بخصوص در مناطق محروم از دیگر اولویت های مورد انتظار می باشد.

انتهای پیام/ح

 گروه های جهادی باید ساماندهی شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.