برگزاری همایش آموزش بصیرتی پرچم داران دین و اندیشه در ارومیه

همایش 3 روزه آموزش بصیرتی پرچم داران دین و اندیشه ویژه علمای اهل تسنن آذربایجان غربی در ارومیه آغاز شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛   سردار خرم فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در آئین آغاز همایش آموزش بصیرتی پرچم داران دین و اندیشه در ارومیه گفت: جهان اسلام امروزبیش از پیش نیازمند همفکری، همدلی و اتحاد است چرا که دشمنان اسلام به دنبال تفرقه اندازی و ایجاد جنگ مذاهب است و باید با هوشیاری، بصیرت و آگاهی بخشیدن جامعه نسبت به توطئه های دشمنان نقشه های آنها را خنثی کرد.

سردار خرم همچنین به نقش و نفوذ اثر گذار علما در بین مردم اشاره کرد و گفت: علماء مراجع فکری، اهل دین و مورد اعتماد مردم هستند و با هوشیاری و مخاطب شناسی می توانند جامعه را به سمت و سوی همدلی و همفکری و دشمن شناسی هدایت کنند.

حجت الاسلام فعال آذر مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی  نیز در این مراسم اسلام را کابوس دشمنان غربی عنوان کرد و گفت: ظرفیت و قدرت اسلام بی نظیر است و باید با چنگ زدن به ریسمان الهی، اتحاد و همدلی بین مسلمانان حفظ شود تا همه توطئه ها و سیاستهای خباثت آمیز دشمنان اسلام نقش بر آب شود.

در پایان اولین روز این همایش حاضرین در مراسم، با سر دادن شعار" مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" تنفر خود را نسبت به توطئه های دشمنان اعلام کردند.

انتهای پیام/ح

همایش 3 روزه آموزش بصیرتی پرچم داران دین و اندیشه ویژه علمای اهل تسنن در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.