امکان قطع سوخت واحدهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحدهای صنعتی این استان نسبت به تکمیل و اصلاح اطلاعات و شناسه کسب و کار واحد‌های صنعتی برای جلوگیری از مشکل قطع سوخت اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سهراب بنام اظهار داشت: انتظار می‌رود واحدهای صنعتی برای جلوگیری از مشکل دریافت سوخت با مراجعه به سایت بهین یاب نسبت به تکمیل یا اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند.

وی عنوان کرد: بر اساس اعلام دفتر آمار و فن آوری داده‌ها وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به راه اندازی سامانه جدید تجارت آسان توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و تکمیل اطلاعات مورد نیاز این سامانه از سایت بهین یاب،واحدهای صنعتی به منظور جلوگیری از بروز مشکل برای دریافت سوخت، با مراجعه به سایت بهین یاب نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

بنام تصریح کرد : واحدهای صنعتی باید با مراجعه به این سامانه اطلاعات کد ملی اشخاص حقوقی و شناسه ملی اشخاص حقوقی و شهرستان محل استقرار و همچنین کدپستی خود را ثبت کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر تکمیل اطلاعات واحدهای تولیدی و صنعتی در سامانه بهین یاب، ابراز کرد: تمامی طرح‌ها و واحدهای تولیدی و صنعتی که مجوز آن‌ها توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر و فاقد شناسه کسب وکار هستند نیز باید برای دریافت شناسه خود اقدام کنند.

بنام ادامه داد: اصلاح شناسه ملی و کد ملی واحدهای صنعتی نیز از طریق مراجعه به بخش اطلاعات عمومی بنگاه در حساب کاربری واحدهای صنعتی در سامانه بهین یاب توسط متقاضی و تایید این موارد توسط سازمان صنعت معدن و تجارت استان امکان پذیر است.

وی اضافه کرد: همچنین اصلاح شهرستان و کد پستی محل استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی نیز از طریق فرآیند اصلاح آدرس توسط ادمین سایت، مستقر در سازمان صنعت و معدن و تجارت در سامانه هماهنگ امکان پذیر است.

انتهای پیام/غ

واحد های صنعتی برای جلوگیری از قطع سوخت خود اقدام کنند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.