پروانه ساخت لاتاری بالاخره صادر شد

سید محمود رضوی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از صدور پروانه ساخت فیلم لاتاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین مهدویان کارگردان جوان کشورمان که با ساخت فیلم ایستاده در غبار به شهرت رسید، سال گذشته با ساخت فیلم زیبای ماجرای نیمروز به همه ثابت کرد که در کارش بسیار حرفه ای است.

سید محمود رضوی تهیه کننده سینما و تلویزیون و تهیه‌کننده فیلم سینمایی «لاتاری» پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و در آن به آغاز پیش‌تولید این فیلم سینمایی به کارگردانی محمد حسین مهدویان خبرداد و عنوان کرد مشکلات در هر کاری ، آدم را کارساز می کند.

رضوی نوشت:
سلام علیکم. به لطف خدا و کمک خیلی از بزرگان، رفقا و همکاران بالاخره بعد از کلی فراز و نشیب پروانه ساخت لاتاری به کارگردانی آقا محمدحسین مهدویان صادر شد.

کلا به ما کار راحت و لقمه آسون نیومده هر کاری می خواهیم بکنیم یک مشکلاتی هست و البته همین مشکلات است که آدم و کار رو می سازه.
قبل از لاتاری هم اوایل امسالدارکوب رو با آقابهروزشعیبی عزیز ساختیم که اون هم با کلی مشکلات همراه بود، اما جنس مشکلاتش متفاوت بود اون فیلم تو پیش تولید و بازیگر و هماهنگی بازیگر به مشکل خورد و یکبار پیش تولیدش متوقف شد و بعد از چند ماه دوباره شروع شد و البته اتفاق بهتر بعد از توقف تیم خوب بازیگرانی بود که دور هم جمع شدند.

خانم‌ها مهناز افشار،  سارا بهرامی و آقایان امین حیایی،  جمشید هاشم پور، هادی حجازی فر و  دارکوب علاوه بر اون سختی به خاطر مضمون و نحوه اجرا کار بسیار سختی بود.

حالا از فردا لاتاری وارد پیش تولید جدی میشود و بازیگران آن هم پس از انتخاب نهایی اعلام میشود این کار هم سختی‌های زیادی دارد که نمیدانم بعد از این همه اتلاف انرژی و روند فرسایشی دریافت پروانه ساخت، آیا توانی هم برای اجرا مانده یا نه!حتما برای ساخت و تولید به دعای همه نیازمندیم.

اما نکته‌ی مهم اینکه هر دو فیلم دارکوب ولاتاری اجتماعی هستند و شباهتی به کار‌های قبلی کارگردان‌های خود ندارند و در کارنامه کاری من هم کار‌های نوئی محسوب می شوند.

امیدوارم که همه مخاطبان این دو فیلم را بپسندند.ان شاء الله.إلهِى رِضًى بِقَضائِکَ تَسلِیمًا لأمْرِکَ لا مَعبودَ سِواکَ یا غِیاثَ المُستَغیثینَ.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.