ورود روانگردان ها با برنامه ریزی برای آلوده کردن قشر جوان و نوجوان

حدود سه هزار قاچاقچی مواد مخدر امسال در همدان دستگیر شدند.

ورود روانگردان ها با برنامه ریزی برای آلوده کردن قشر جوان و نوجوانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ قزوینه،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: از آغاز امسال، ۲ هزار و ۹۹۵ قاچاقچی مواد مخدر که بیشتر آنها خرده فروش هستند، در این استان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه مسیر ورود مواد روانگردان شیشه به همدان در سال های اخیر از غرب و شمال غرب به شرق و جنوب کشور تغییر کرده است، افزود:ورود بذر 'گل' و مواد روانگردان از خارج از کشور نشان می دهد که ورود روانگردان ها به کشور هدایت شده و برنامه ریزی شده برای آلوده کردن قشر جوان و نوجوان است.

سرهنگ هادی قزوینه ادامه داد: امسال پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان چهار تن و ۵۵۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کرده که ۲ تن و ۶۲۵ کیلوگرم از این مقدار در عملیات های فرا استانی بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان اضافه کرد: میزان کشفیات مواد مخدر در سالجاری ۵۳ درصد افزایش نشان میدهد.

سرهنگ قزوینه همچنین با اشاره به اینکه ۳۰ عملیات فرا استانی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان در سال جاری انجام شده که منجر به کشف بیش از ۲ تن و ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر شده است، گفت : برخورد با خرده فروشان مواد مخدر یکی دیگر از مهمترین رویکردهای پلیس است که به همین منظور، ۲ هزار و ۹۹۵ خرده فروش و تهیه و توزیع کننده مواد شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با بیان اینکه برخورد جدی پلیس با خرده فروشان مواد مخدر ،موجب تغییر شگرد آنها شده است و آنها با استفاده از موتورسیکلت و به شکل سیار اقدام به فروش مواد افیونی می کنند.

وی افزود: ۵۴ باند و یک شبکه بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر امسال در این استان منهدم شده است .

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر در فضای ، یک اداره در مرکز کشور و دفاتری در پلیس مبارزه با مواد مخدر استانها تشکیل شده است که علاوه بر آن پلیس فتا فضای مجازی را به طور دقیق رصد می کند.

سرهنگ قزوینه افزود: بیشترین میزان فعالیت قاچاقچیان در فضای مجازی، مربوط به موادمخدر گل و شاهدانه است.

انتهای پیام/ ش

روانگردان ها  برای آلوده کردن قشر جوان و نوجوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.