در همایش نه به اعتیاد مطرح شد:

مواد مخدر توطئه قدرت‌های بزرگ برای ضربه زدن به ما است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مواد مخدر توطئه قدرت‌های بزرگ برای ضربه زدن به ما است.

مواد مخدر توطئه قدرت‌های بزرگ برای ضربه زدن به ما استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان  در همایش پیاده‌روی «نه به اعتیاد» در ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان و یک هزار و 100 شهید شهرستان ملایر با اشاره به اجرای طرح کرامت در دو شهر پایلوت ملایر و فلاورجان اصفهان اظهار داشت :طرح کرامت در راستای مبارزه همه جانبه با مواد مخدر از قبیل تهیه و توزیع، تولید و مصرف‌کنندگان در ملایر اجرا می‌شود و باید از تلاش‌های صورت گرفته در این راستا تقدیر کرد .

وی با اشاره به سخنان امام(ره) با بیان اینکه نجات یک معتاد نجات یک جامعه است، افزود: مواد مخدر توطئه قدرت‌های بزرگ برای ضربه زدن به ما است و در این قضیه دستان استکبار در کار است و این حرکت با حمایت استکبار جهانی اجرا می‌شود .

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه دشمن اکنون توان خود را برای آلوده کردن جوانان ما گذاشته است، گفت: در پشت صحنه مواد مخدر اتاق فکر و اتاق جنگ دشمن مستقر است تا جوانان ما را به تباهی و نابودی بکشانند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها با شعار مبارزه با تروریست و مواد مخدر وارد افغانستان شدند، اظهار داشت: آمریکایی‌ها با ورود خود در افغانستان نه تنها با مواد مخدر و تروریست مبارزه نکردند بلکه با حمایت از این گروه‌ها تولید مواد مخدر بیشتر نیز شد چراکه آنها به دنبال اهداف دیگری در منطقه هستند .

مجیدی با بیان اینکه کشور ما دارای وسعت مرزی زیادی با تولیدکننده مواد مخدر جهان است، افزود: در راستای مبارزه با مواد مخدر کشور ما لطمات بسیاری خورده است نمونه آن 3 هزار و 700 شهید و بیش از ده‌ها جانباز در راه مبارزه با مواد مخدر بوده است.

وی با اشاره به اینکه مواد مخدر یکی از جنگ‌های نرم دشمن است، گفت: خانواده‌ها و جوانان برای مبارزه با این معضل باید عزم جدی داشته باشند و مردم از مسئولین برای مقابله با اعتیاد مطالبه‌گری کنند و در اجرای این طرح مشارکت داشته باشند .

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به خانواده‌ها باید مراقب جوانان و نوجوان خود باشند، گفت: با هم افزایی که بین دستگاه‌های مختلف در راستای ریشه کنی مواد مخدر شکل گرفته است مردم با مشارکت خود و همراهی بسیج و ارگان‌ها می‌توانند این پدیده شوم را ریشه‌کن کنند .

انتهای پیام/خ

 توطئه قدرت‌های بزرگ مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.