برگزاری همایش منشور عزت در ۲۲ بقعه متبرکه مازندران

همایش منشور عزت در ۲۲ بقعه متبرکه و امامزاده مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: همزمان با روز اول صفر مصادف با ورود کاروان اهل بیت (ع) به شهر شام و خطبه خوانی حضرت امام سجاد (ع) و عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری (س) در کاخ یزید ملعون و محکومیت خاندان منفور بنی امیه، قاتلین و عاملین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همایش منشور عزت در ۲۲ بقعه متبرکه و امامزاده مازندران برگزار شد.

وی افزود: سخنرانی و تشریح خطبه امام سجاد (ع) و حضرت زینب کبری (س) در کاخ اموی، قرائت قرآن، خطبه خوانی و مدیحه سرایی از برنامه‌های برگزار شده در این همایش بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: از شاعران مطرح آیینی کشوری و استانی خصوصاً شاعران حماسه سرا، جهت ایجاد فضای حماسی در این همایش دعوت شده است.

حیدری با بیان اینکه محور و محتوای خطبه حضرت زینب و امام سجاد (ع) مملو از برائت از ظالمان و مبارزه با دستگاه ظلم و جور و رسوا کردن مظاهر تزویر و ریا است، گفت: در این همایش مباحثی همچون ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی که در عصر حاضر آمریکای جنایتکار، انگلیس و رژیم صهیونیستی است، تشریح شد.

وی ادامه داد: همچنین در این همایش «شعار لبیک یا حسین (ع)» و «شعار لبیک یا زینب (س)» در امامزادگان و بقاع متبرکه طنین انداز شد.

انتهای پیام/ع

همایش منشور عزت در ۲۲ بقعه متبرکه مازندران برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.