تحویل نذورات نقدی و غیر نقدی اربعین به ستاد عتبات

رئیس عتبات عالیات استان از مردم مومن قزوین خواست: نذورات نقدی و غیر نقدی خود را به ستاد و ایستگاه مردمی اربعین تحویل دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حامد کبودوند با اشاره به راه اندازی ۱۰ ایستگاه جمع آوری نذورات مردمی اربعین گفت: ۵ ایستگاه در شهر قزوین و مابقی در شهرستان‌های استان برپاست.

وی تاکید کرد: با توجه به برخی سودجویی‌ها که از احساسات دینی و پاک مردم صورت گرفته است، شهروندان محترم از پرداخت نذورات به افراد متفرقه خودداری کنند و نذورات نقدی و غیر نقدی خود را به ستاد مردمی اربعین و به نمایندگان ستاد عتبات عالیات استان که دارای کارت شناسایی هستند، تحویل دهند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان گفت: این ایستگاه‌ها و جمع آوری نذورات برای پشتیبانی از ۵۱ موکب استان و برای پذیرایی از ۲۵ هزار زائر در نظر گرفته شده است.

بگفته کبودوند، ۶۰۰ هزار وعده غذایی گرم در ایام اربعین به زائران امام حسین (ع) ازسوی مردم خیر و مومن قزوین، داده شود.

وی گفت:: ستاد مردمی اربعین دارای شماره حساب و شماره کارت مشخص است و مردم می‌توانند کمک‌های مالی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۰۷۰۴۱۱ بانک کشاورزی پرداخت کنند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان گفت: مردم می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را که شامل، پتو، تنقلات، آب معدنی و مواد غذایی است را به ۱۰ ایستگاه جمع آوری نذورات استان تحویل دهند.

انتهای پیام/

 

پرداخت نذورات نقدی و غیر نقدی خود را به ستاد و ایستگاه مردمی اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.