سازمان تعاون و رفاه اجتماعی استان لرستان :

تشکیل ۶۶ تعاونی با سرمایه‌گذاری ۷ میلیارد ریال در لرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۶۶ تعاونی با اشتغال‌زایی ۷۷۰ نفر و سرمایه‌گذاری ۷ میلیارد ریال در استان لرستان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  علی آشتاب،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: در شش‌ماهه امسال ۶۶ تعاونی در سطح استان تشکیل و ۷۷۰ شغل با تشکیل این تعاونی‌ها ایجاد شد.

وی با بیان اینکه ۶۶ تعاونی با سرمایه‌گذاری هفت میلیارد ریال تشکیل شده است افزود: تعاونی‌های ایجاد شده با هزار و ۶۵۹ عضو (۱۴۴۷ مرد و ۲۰۸ زن) در گرایش‌های معدنی، صنعت، خدمات و کشاورزی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: در راستای توانمندسازی بخش تعاون استان آموزش‌هایی در زمینهٔ حقوقی و مدیریت حرفه‌ای برای تعاونی‌ها ارائه شده به‌طوری‌که تاکنون دو هزار و ۷۱۲ نفر ساعت آموزش دیده‌اند.

وی به ثبت‌نام طرح کارورزی در استان اشاره و بیان کرد: ۱۹ هزار و ۹۷۴ نفر در سامانه ایران کارورز ثبت‌نام کرده‌اند و تاکنون ۴۴۲ واحد پذیرنده درخواست به‌کارگیری کارورزان را داشته‌اند و در حال حاضر در مرحله معرفی کارورزان به واحد‌های تولیدی و بنگاه‌ها هستیم.

انتهای پیام/د

۶۶ تعاونی در استان لرستان تشکیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.