نشست هماهنگی پلیس و بیمارستان حضرت امام (ره) برای اربعین96

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از برگزاری نشست هماهنگی پلیس و مدیریت بیمارستان حضرت امام(ره) ایلام برای اربعین 96 خبر داد.

نشست هماهنگی پلیس و بیمارستان حضرت امام (ره) برای اربعین96

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حمیدفتاحی اعلام کرد : به منظور ارائه خدمات بهتر ومطلوب تر و نیز تسریع در امداد و نجات در ایام اربعین حسینی(ع)، نشست هماهنگی پلیس و واحدهای اورژانس و درمان پزشکی با حضور فرماندهی انتظامی شهرستان و رییس حراست بیمارستان امام(ره) ایلام برگزار شد.

وی گفت :در این نشست برای چگونگی همکاری پلیس و واحدهای اورژنس پزشکی برای اربعین حسینی(ع) و ارائه خدمات اورژانسی به زائران عتبات عالیات برنامه ریزی منظم شده ومسیرهای تردد آمبولانس ها و واحدهای اورژانسی ونیز محل های استقرار آنها مشخص شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در ادامه ضمن توصیف وتحسین خدمات اورژانسی پزشکی در اربعین تاکید کرد : با عنایت به سیل جمعیت کلان و تردد زائران اربعین حسینی(ع) واحتمال نیاز آنها بویژه افراد کهنسال ونیز خردسالان به خدمات اورژانسی پزشکی و نیز خدمات بیمارستانی برای اربعین امسال، بیمارستان حضرت امام(ره) درنظر گرفته شده وآمادگی کامل برای ارائه خدمات به افراد نیازمند فراهم شده است.

وی اظهار کرد : با توجه به حرکت ملی وجهانی اربعین حسینی (ع)تأمین نظم وامنیت وآرامش کاروانهای عتبات عالیات بسیار حائز اهمیت بوده وشایسته است تمامی ارگانها و نهادهای دخیل در این حرکت عظیم با پلیس همواره همکاری صمیمانه داشته وبه هشدارها، توصیه ها وتذکرات پلیس توجه جدی کنند.

 

انتهای پیام/ه

 

تعامل اورژانس و پلیس جهت خدمت به زائران اربعین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.