انجام 1644 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در ایلام

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام اعلام کرد : در 6 ماهه نخست امسال 1644 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان مرتبط با کالای قاچاق انجام گرفته است.

انجام 1644 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ جمیل شوهانی اظهار کرد : در 6 ماهه نخست امسال 1644 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی مرتبط با کالای قاچاق انجام گرفته که برای 47 واحد آنها پرونده تخلف به ارزش 1159863497 ریال تشکیل شده است .

وی با بیان اینکه عمده تخلفات انجام شده در حوزه لوازم آرایشی بهداشتی، دخانیات و گوشی‌های موبایل بوده است، گفت : دولت در اجرای این طرح به دنبال فشار بر مردم نیست و دستگاه‌های متولی به گونه‌ای عمل خواهند کرد که کسی متضرر نشود.

شوهانی هدف از اجرای این طرح را کاهش قاچاق، افزایش درآمد گمرک، توسعه تجارت رسمی و دسترسی مردم به گوشی‌های اصلی و با کیفیت اعلام و تاکید کرد: در این طرح خدمات مخابراتی صرفا به گوشی‌هایی ارائه می‌شود که فرایند قانونی واردات را طی کرده باشند .

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام افزود : با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده، تمامی دارندگان گوشی‌های تلفن همراه در کشور، می‌توانند در فرصت کوتاهی که متعاقبا طی برنامه زمانبندی شده اعلام می‌شود، مشخصات و سریال گوشی‌های خود را در سایت ویژه‌ای که برای این طرح راه‌اندازی خواهد شد، ثبت کنند.

 

انتهای پیام/ه

 

نظارت و بازرسی از واحدهای صنعتی در ایلام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.