برگزاری مسابقات ورزشی در کبودراهنگ

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش چهار مسابقه ورزشی در شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

برگزاری مسابقات ورزشی در کبودراهنگبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش چهار مسابقه ورزشی در رشته های دو و میدانی، فوتبال، اسکیت و کیک بوکسینگ در شهرستان برگزار شد.

در رشته ورزشی فوتبال که در محل زمین چمن شهید شعاعی برگزار شد، شهرستان کبودراهنگ میزبان دو بازی از مسابقات قهرمانی نوجوانان استان بود که در بازی اول تیم هدف کبودراهنگ توانست با نتیجه دو بر یک از سد تیم مریانج بگذرد و در بازی دوم نیز تیم شهرداری همدان با نتیجه 19 بر 2 تیم وحدت ملایر را شکست داد.

در مسابقات اسکیت که در سالن ورزشی انقلاب شهرستان و رده سنی نونهالان برگذار شد، 20 ورزشکار در رشته سرعت با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان فاطمه همتی، الینا مینایی و ملیکا مرادی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند.

در مسابقات دو و میدانی که در سالن ورزشی شهداء روستای داق داق آباد برگزار شد، 25 ورزشکار خانم شرکت داشتند که در آخر فاطمه شهبازی در رده بزرگسالان، اعظم سرکانی در رده جوانان و فرشته محمدی در رده نوجوانان به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در مسابقات کیک بوکسینگ نیز که در سالن ورزشی شهید بویاقچی برگزار شد 25 رزمی کار خانم با یکدیگر به رقایت پرداختند که در نهایت زهرا عباسقلی در رده سنی جوانان و فاطمه جعفری در رده نوجوانان موفق به کسب مقام اول شدند.

شایان ذکر از در پایان هر مسابقه از نفرات برتر با اهدای لوح سپاس و جایزه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/ ش

چهار مسابقه ورزشی در شهرستان کبودراهنگ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.