نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی:

روستاهای بزرگ همدان نیازمند احداث سالن ورزشی هستند

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم در روستاهای بزرگ همدان سالن ورزشی ايجاد شود.

روستاهای بزرگ همدان نیازمند احداث سالن ورزشی هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی‌اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان همدان گفت: علی رقم قول وزیر ورزش برای بهره‌برداری سالن ورزشی 5 هزار نفری را دهه فجر اما تاکنون بودجه مناسبی به این  پروژه اختصاصی نیافته است که لازمه توجه وزیر ورزش به این موضوع می باشد.

وی بابیان اینکه امروز قهرمانان ورزشی زمینه‌ای را فراهم کرده‌اند که ایران اسلامی در جهان بدرخشد،گفت: استان همدان ظرفیت خوبی برای پرورش ورزشکاران مطرح را دارد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اشاره به استعداد جونان  در تمامی زمینه ها خاطر نشان کرد: شیرازه وجودی مردم ایران ظرفیت لازم را دارد تا بتوانند برجسته‌ترین فرد درهمه عرصه‌ها باشند.

رنجبرزاده با اشاره به معضل اعتیاد در جامعه ما به خصوص نسل جوان بیان کرد: این مسئله نشان از آن دارد که در حوزه ورزش وظیفه خطیر داریم.

وی با بیان اینکه امیدوارم در روستاهای بزرگ سالن ورزشی ایجاد شود، ادامه داد: امروز در روستاها مسئله «مهاجرت» و در جامعه مسئله «اعتیاد» ما را درگیر کرده است.

انتهای پیام/ص.ف

در روستاهای بزرگ سالن ورزشی ایجاد شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.