۳۰۰ دانش آموز ساوه‌ای راهی سرزمین‌های نور

کاروان دانش آموزی راهیان نور شهرستان ساوه عازم جنوب شد.

۳۰۰ دانش آموز ساوه‌ای راهی سرزمین‌های نور

  کاروان راهیان نور دانش اموزی شهرستان ساوه در قالب ۳۰۰ دانش‌آموز عازم جنوب کشور شدند.

سرهنگ رسولی فرمانده سپاه ناحیه ساوه  در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: این کاروان اولین راهیان نور سال تحصیلی ۹۶ -۹۷ است که در قالب ۷ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام  می شود و همراه این دانش اموزان  ۴۰ نفر عوامل اجرایی هم شامل تیم پرستاری، راوی، سرپرست دانش آموزی و روحانی کاروان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

سرهنگ رسولی افزود:این دانش آموزان به مدت ۳ روز علاوه بر دیدن ازمناطق عملیاتی اروند، شلمچه، دهلاویه و هویزه به یادگیری عملی درس آمادگی دفاعی می‌پردازند و در برنامه‌های زیارتی و جلسات بیان خاطرات دفاع مقدس از زبان رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس شرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: آشنایی با رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و همچنین تقویت فرهنگ ایثار و مقاومت از جمله اهداف اصلی اعزام‌های دانش آموزی به اردوی راهیان نور است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل نوجوان و جوان جامعه را از وظایف دست اندرکاران دانست و ادامه داد: اعزام دانش آموزان در قالب کاروان راهیان نور، فرصتی ارزشمند برای آشنایی نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان اسلام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بصیرت افزایی است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای حمله به اعتقاد‌ها و تضعیف روحیه معنوی در جوانان با ابزار جنگ نرم ‏اظهار کرد: در حال حاضر دشمن بیشترین هجمه فرهنگی خود را متوجه کشورمان کرده و ماهانه میلیون ‏ها دلار هزینه می‌کنند لذا حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی به نوعی تجلیل نسل جوان از فداکاری‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

انتهای پیام / ج


اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی از ساوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.