آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی استان مرکزی از ۲۰ مهر

جانشین فرماندهی سپاه روح الله ازآغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی استان مرکزی از ۲۰ مهرخبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ محسن گلشن زاده جانشین فرماندهی سپاه روح الله ازآغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی استان مرکزی از ۲۰ مهر خبرداد وگفت:هر کاروان راهیان نور شامل ۲۴۰ دانش آموز و برای هر اتوبوس یک روحانی و یک راوی دفاع مقدس است که دانش اموزان را دراین سفرروحانی همراهی می‌کنندو اولین کاروان دانش اموزان پسر  شهرستان زرندیه هستندکه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شود.

سرهنگ گلشن زاده با بیان اینکه دانش آموزان در دو مرحله قبل و بعد از امتحانات نوبت اول سال تحصیلی جدید به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند افزود: مرحله اول از ۲۰ مهر تا ۴ آبان ماه ادامه خواهد داشت و در این مدت ۲ هزار دانش آموز به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان دختر استان مرکزی هم از ۶ تا ۳۰ آبان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند اضافه کرد: مرحله دوم اعزام کاروان راهیان نور استان مرکزی بعد از امتحانات نوبت اول از اواخر آذر آغاز و تا نیمه اول اسفند ماه ادامه دارد و در این مرحله هم ۲ هزار دانش آموز پسر و ۲ هزار دانش آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: این دانش آموزان در مدت ۳ روزفتح المبین در استان خوزستان و از مناطق عملیاتی والفجر هشت، خرمشهر، شلمچه، هویزه و محل عملیات دیدن می‌کنند.

انتهای پیام/ ج


اعزام کاروان راهیان نور استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.