آمادگی لازم برای جابه جایی زائران اربعین به مرز مهران وجود دارد

مدير کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از آمادگی شرکت های مسافری این استان برای جابه جایی زائران اربعین به مرز مهران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ علی اصغر بديعی مقدم مدير کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت : شرکت های مسافربری از اکنون آماده انعقاد قرار داد هستند تا نسبت به جابجايی زائران اربعین استان خراسان شمالی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه مرز خروجی به عراق برای زائران خراسان شمالی مرز مهران تعیین شده است افزود: از زائران انتظار می رود از اکنون نسبت به عقد قرار داد با شرکت های مسافری اقدام کنند و تامین اتوبوس و ناوگان مورد نیاز را به روزهای آخر معوق نکنند.

بدیعی مقدم گفت: با اقدام زودهنگام زائران برای انعقاد قرارداد، شرکت های مسافربری می توانند در صورت نیاز، نسبت به تامین ناوگان مورد نیاز از سایر استان ها اقدام کنند.

وی افزود:در سال گذشته 4 هزار و 400 زائر اربعین حسینی با 120 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی از خراسان شمالی به مرز چذابه جابه جا شدند.

گفتنی است: امسال نیز پیش بینی می شود همین تعداد ناوگان برای جابه جایی زائران به کار گرفته شود اما در صورت نیاز به ناوگان بیشتر، هماهنگی ها برای تامین ناوگان از سایر استان ها انجام می شود.

انتهای پیام/آ

جابه جایی 4 هزار و 400 زائر اربعین حسینی در سال گذشته در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.