برگزاری نخستین یادواره شهدای ورزشکار شهرستاق بافق

نخستین یادواره شهدای ورزشکار به مناسبت هفته تربیت بدنی در آستان مقدس امام زاده عبدالله (ع) شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام و المسلمین علی گندمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد در این آیین با اشاره به اصل موضوع معاد و معاد شناسی گفت:انسان‌هایی که نور ایمان در قلب آن‌ها تاثیر بگذارد و زندگیشان روشن باشد هیچ گونه نمی‌میرند.

حجت الاسلام و المسلمین گندمی افزود:مردگان واقعی امروز وهابیت و جریان تکفیری داعش هستند که در اوج ظلمت به سر می‌برند و استکبار جهانی و آمریکا، صهیونیست بین الملل و وهابیت مرده‌های متحرک هستند.

وی همچنین به سفر خانواده شهید محسن حججی به استان یزد اشاره و تصریح کرد:این شهید فرهنگ ملت ایران را در سرتاسر دنیا معرفی کرد و یک سیلی محکم به آمریکا زد.

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد بیان داشت:زنده نگه داشتن یاد شهدا پشت استکبار جهانی را می‌لرزاند و امروز شهدا جامعه دینی را مدیریت می‌کنند و روح آن‌ها احیاگر است.

گندمی با اشاره به اهمیت ورزش از دوران دفاع مقدس تا کنون خاطر نشان کرد:ورزش در سلامت روح و روان آنچنان مهم است که در جریان دفاع مقدس قهرمانان مبارز این امر را فراموش نمی‌کردند و ورزش برای زنده شدن روح باید در اولویت قرار بگیرد.

وی خطاب به جوانان گفت:آمریکای جنایتکار برای ما چارچوبی را تعریف کرده که ما نباید به آن‌ها توجه کنیم که القا اشتباه‌ها و محاسبات و حرکات فرسایشی برخی از آن‌ها می‌باشد.

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد افزود:تمامی این اقدامات به این منظور است که روح انقلابی را از مردم بگیرند و با تحریم‌های خود آن‌ها را به زانو در بیاورند.

وی تصریح کرد:وظیفه ما این است که تفکرات ضد دینی و انقلابی از ذهن ما رخنه بر کند.

اجرای سرود و به نمایش گذاشتن عکس شهدای ورزشکار شهرستان بافق از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

انتهای پیام/ ا

نخستین یادواره شهدای ورزشکار بافق برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.