امام جمعه موقت اصفهان:

توهین در فرهنگ ما جایی ندارد

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به صحبت های رییس جمهور آمریکا گفت : توهین دروغ در فرهنگ ما جایی ندارد و در فرهنگ سیاستمداران آمریکا عادی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله سید ابوالحسن مهدوی گفت : کسی که دارای ایمان نباشد عمل صالح نمی تواند انجام دهد و ایمان در واقع عمل صالح تولید می کند.

وی افزود: مومن به خاطر تقوا عمیق می شود و بالاتر از جامعه حرکت می کند ویکی از عوامل تولید بصیرت رعایت تقوا است.

وی افزود: سخنان رییس جمهور آمریکا که راهبرد جدید آمریکا است و همه دیدیم که چیزجدیدی نبود.
امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: همیشه آنها حالت فریبکارانه و زورگویانه در صحبت های خود با ملت ها و دولت ها دارند و به تعبیر رهبر معظم حالت خبیصانه داشت.

آیت الله مهدوی گفت : اینکه ترامپ عاقل است یا دیوانه مهم نیست ما باید عاقالانه عمل کنیم و موضع گیری های زیبای مسوولان ما داشتند و به موقع جواب او داده شد.

وی گفت : در فرهنگ ما سرقت اموال وجود نداشته است در فرهنگ ما توهین جایی نداردِو همچنین در فرهنگ ما ایجاد اختلاف و نسبت دادن دروغ در فرهنگ ما وحمایت ازتروریست و اسراییل سابقه نداشته است و شروع کردن جنگ در فرهنگ ما سابقه ندارد.

وی تاکید کرد: ما باید به رییس جمهور آمریکا بگوییم قبل از اینکه آمریکا بوجود بیاد خلیج فارس وجود داشت و در کتاب های خودشان تبین شده است و اگر می خواهند به ما توهین کنند بدانند به کوری چشمشان خلیج فارس بوده و خواهد بود.

آیت الله مهدوی با اشاره به اینکه صحبت های ترامپ این فایده را داشت که باطن خودش را واضح نشان داد افزود: نشان داد که یک هیات حاکمه ایی وجود دارد که آنها سیاست ها را تعیین می کند و ما اگر مرگ بر آمریکا می گیم ما مرگ بر مجریان و سیاست های آمریکا می گوییم و پرچم آنها که سوزانده می شود سیاست آمریکایی ها است که به آتش کشیده می شود.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: صحبت های ترامپ بیداری یک عده کم بود که هنوز به صحبت های ترامپ دل خوش کردند و این چنین نیست قرآن می گوید تا شما همراه افکار آنها نشوید انها با شما یکی نمی شوند.

وی ادامه داد: دولت مردان ما فهنیدند بر جام یک بهانه است و آنها دولت دلایل دیگری هستند و حمایت هایی که ازسپاه شد از برکات صحبت های ترامپ بود و همه مسوولان آمدند و ازسپاه دفاع کردند.

آیت الله مهدوی افزود:ما به سخنان رهبر معظم انقلاب پی بردیم که ایشان تاکید می کنند به حفظ روحیه انقلابی و من خواهش دارم ازمسوولان استانی خودمان که مشخص کنند چه حمایت هایی از جوانان انقلابی کردند و این مطالبه ی همه مردم است.

وی افزود : مردم وظیفه خودشان را با بصیرت انجام می دهند در مناسبت های مختلف و اینها نشانه نجابت مردم است و نباید این آرامش را بهم بزنید و مسوولان نگویند تغییری ایجاد می کنند ما نمی توانیم از خط قرمز ها عبور کنیم و نکات دینی را نباید به عنوان تغییر مطرح کرد. 

 

انتهای پیام/م

 

بیش از 80 جنگ در کشورهای مختلف در تاریخ آمریکا ثبت شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار