امام جمعه زاهدان:

سپاه پاسداران پشتوانه محکم نظام اسلامی است

امام جمعه زاهدان گفت :سپاه پشتوانه محکم نظام اسلامی است که با سینه ستبر و با شانه های برجسته و استوار در مقابل هرگونه نفوذ دشمن می ایستد.

سپاه پاسداران پشتوانه محکم نظام اسلامی است به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعات تقوای الهی، اظهار کرد: اصل انقلاب اسلامی، اصل جمهوری اسلامی، اطاعت از رهبری، دفاع از ارزش ها و اعتقادات مذهبی از خطوط قرمز ماست.

وی افزود:دشمن، دشمن است اگر در مملکت، تریبونی در قصد تخریب قوای نظامی، و روحانیت بخواهد صدا بلند کند آن تریبون شیطانی است.

خطیب نماز جمعه  ادامه داد: کسانی که جمهوری خلق و دموکراتیک می‌خواهند، نمی‌توانند درک و شعور مناسبی نسبت به نظام جمهوری اسلامی داشته باشند.

آیت الله سلیمانی ادامه داد: شاید بین مسئولین اختلاف نظر باشد، حتی در زمان پیامبر (ص) هم بین بیغمبر و اطرافیانش اختلاف نظر بود، اما پیامبر فرمودند: در جامعه صدای اذان بر همه سر است و امروزه اگر اختلاف نظری است در راس هرم باید حرف‌ها و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب باید باشد و نباید بگذاریم اختلاف نظر‌ها نظام جمهوری اسلامی را سست کند.

وی بیان کرد: ما باید اسلام را محور خود قرار دهیم و برای اسلام طواف کنیم اختلاف نظر همیشه بوده و همه باید برای مستحکم کردن قوای مسلح خود دست به دست هم دهیم و به حرف‌های دشمن کاری نداشته باشیم بلکه همه باید از پشت تریبون به دفاع از سپاه و ارتش و نیروی انتظامی بر آییم.

یکی از شاخصه های نیروهای مسلح، ارگان ها و مردم ولایت پذیری است

امام جمعه زاهدان افزود:غرب جنگ نیابتی را در قالب داعش برای از بین بردن زیرساخت های کشورهای مقاومت در منطقه ایجاد کرد اما سپاه در مقابلشان ایستاد.

آیت الله سلیمانی  ادامه داد:ترامپ در دوران اندکی که از ریاست جمهوری اش میگذرد تلاش می کند برجام را بعنوان میراث دولت اوباما مورد هجوم قرار دهدتمام توطئه های جهان زیر سر آمریکاست حتی جنایت در حق مسلمانان مظلوم میانمار.

امام جمعه زاهدان افزود: چیزی که امروزه برای ما مهم است رهنمود‌های مقام معظم رهبری و امام راحل است که بتوانیم در همه امور اتحاد داشته باشیم و بین تمام ارگان‌ها و فعالان سیاسی اتفاق نظر داشته باشد.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: این همه شهید برای اسلام و برای این نظام هدیه کردیم و باید به احترام این شهدا به همدیگر و به عقایید هم احترام بگذاریم.

سلیمانی افزود: اگر دولتی از اصلاحات به روی کار آمد نباید از ظرفیت اصولگرا‌ها غافل شد و اگر دولتی اصول گرا پیروز شد نباید از ظرفیت اصلاح طلبان غافل شد.

وی بیان کرد: امروزه میبینید دشمن احمق و نادان هر روز پشت تریبون برای تخریب اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران به مثل دیوانه‌ها حرف میزند، اما با اتحاد و وحدت ملی که یک اصل است و با تفکر رهبری فرزانه و راه امام راحل باید بتوانیم این یاوه‌گویی‌های ترامپ را خاک کنیم و از تمام ظرفیت‌های این مملکت برای وحدت استفاده کنیم همانطور که امام راحل فرمودند: مردمان اهل سنت ما در سراسر کشور بهترین ظرفیت برای ما هستند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار