فرماندار زابل:

ترامپ در صدد برهم زدن نظم جهانی است

‌فرماندار زابل گفت: با روی کارآمدن ترامپ بعنوان رئیس جمهور آمریکا که از روش‌های غیرمعمول و غیرمتعارف سیاسی بهره گیری کرده و استفاده می‌کند، متاسفانه فضای جهانی را به هم ریخته است.

ترامپ در صدد برهم زدن نظم جهانی است به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، هوشنگ ناظری با بیان اینکه ترامپ درصدد برهم زدن نظم جهانی است، افزود: این فرد متاسفانه هیچ اعتقاد و حساسیتی حتی به ادبیات مقدماتی دیپلماسی سیاسی ندارد.

فرماندار زابل  با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی براینکه در۲۵ سال آینده اسرائیل و حامیانش نابود خواهند شد، افزود: آمریکا یک حرکات منفی را شروع کرده و ترامپ فردیست که اصلا اعتقادی به توافقات بین المللی ندارد و اصلا اهمیتی برای نظم جهانی قائل نیست، چگونه می‌تواند ادعادار مدیریت جهانی باشد و آن را حفظ کنند.

وی ادامه داد: حساسیت آمریکا و ترامپ با کشور ما بخاطر این است که تمام برنامه‌های این کشور از لابی‌های صهیونیست گرفته می‌شود و اسرائیل هم دشمن قسم خورده ایران است.

وی در مورد نقض برجام از سوی آمریکا گفت: این یک توافق بین المللی و جهانی بوده و ایران هم کاملا به تعهدات خودش عمل کرده و این نشان‌دهنده این است که ترامپ فقط دنبال بهانه می‌گردد و اصلا هیچ نوع منطقی ندارد.

فرماندر ‌زابل گفت: اظهارت ترامپ‌ در رابطه با برجام و رابطه با ملت ایران و هم در رابطه با مسئولان و سپاه پاسداران، اظهاراتی ناآگاهانه و از روی نادانی بوده است.

‌ناظری در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: سپاه یکی از ارگان‌ها و نهادهای انقلابی، رسمی و نظامی ایران است که براساس برنامه‌های خاص خود کار می‌کند و وظیفه دفاع از کشور را برعهده دارد و هیچ کس نمی‌تواند حق دفاع کردن را ازدولت و ملت ایران بگیرد و این حق طبیعی همه ملت‌های دنیاست که در برابر هرگونه ظلم و زیاده خواهی‌ از خودشان دفاع کنند.

وی ادامه داد: تمامی مجموعه‌های نظامی، اداری و سیاسی ما در کنارهم هستند و از شرافت و حیثیت نظام و دولت دفاع می‌کنند.

وی اضافه کرد: کشور ما تمام گزینه‌ها را مد نظر دارد و خود‌ را آماده هرگونه شرایطی کرده است.

فرماندار زابل گفت: ما با اتکا به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود مسیر را به خوبی طی خواهیم کرد و به روایات، دشمن از آنجایی ضربه می‌خورد که خودش هم نمی‌فهمد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.