تجمع دانشجویان سیستان و بلوچستان در اعتراض به سخنان ترامپ

شماری از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان و فرهنگیان این استان در اعتراض به سخنان ضد ایرانی ترامپ رئیس جمهور آمریکا ۲ تجمع جداگانه برگزار کردند.

تجمع دانشجویان سیستان و بلوچستان در اعتراض به سخنان ترامپ به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دانشجویان این ۲ دانشگاه با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و الله اکبر حمایت قاطع خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انزجارشان از خوی استکباری آمریکا را اعلام کردند.

در پایان این تجمع بیانیه‌های جداگانه‌ای قرائت شد که در بخشی از این بیانیه‌ها آمده است: آمریکای جهان خوار بداند ملت شریف ایران با بهره گیری از رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب و نیز به برکت خون شهدا با عزمی استوار و راسخ از آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی دفاع کرده و در برابر زورگویی آمریکا و دیگر ابر قدرت‌ها قاطعانه و شجاعانه ایستاده و هرگز تسلیم زیاده خواهی آنان نمی‌شود.

 دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا جمعه شب در اعلام سیاست‌های راهبردی کاخ سفید بر ضد ایران سخنرانی و نام خلیج فارس را جعل کرد و خواستار بازنگری در مفاد برجام شد.

انتهای پیام /ع

تجمع دانشجویان در اعتراض به سخنان ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار