کاهش بهای نفت در بازار نیویورک ۱۳۹۶/۰۷/۲۸

بهای طلای سیاه در بازار انرژی نیویورک شاهد کاهش بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، بهای نفت روز پنجشنبه در بازار نیویورک در پایان روند افزایشی چهار روزه مرتبط با تنش در عراق که به نظر می رسد تحت کنترل باقی بماند کاهش یافت.

بر این اساس، در بازار معاملات نیویورک بهای هر بشکه نفت وست تگزاس اینتر میدیت برای تحویل در ماه نوامبر با 75 سنت کاهش به 51 دلار و 29 سنت رسید.

در حالی که نیروهای عراقی اول این هفته جنگجویان کرد را از مناطق مورد مناقشه در شمال عراق بیرون کردند دولت خود مختار کردستان روز پنجشنبه برای گفتگو با حکومت مرکزی بغداد اعلام آمادگی کرد.

جیمز ویلیامز کارشناس وترگ اکونومیکس WTRG Economics اعلام کرد به نظر می رسد کردها موافق بازگشت به مرزهای 2014 هستند و اینکه خشونت ها قرار است کاهش یابد.

وی افزود: تولید در این منطقه اندکی تحت تاثیر درگیری ها قرار گرفت. هر چند پمپاژ خط لوله نفتی کمی کند شد اما تنش ها به نظر می رسد کاملا کاهش یافته است .

کاهش بهای نفت همچنین با واکنش دیر هنگام آماری رو به رو شد که وزارت انرژی آمریکا روز چهارشنبه مبنی بر افزایش ذخایر محصولات تصفیه شده برای چهارمین بار از ماه اوت خبر منتشر کرد.

انتهای پیام/

نفت ارزان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار