برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی خانه مطبوعات استان

انتخابات خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد به صورت تمام الکترونیکی همزمان با ٨ استان کشور در آبانماه ١٣٩٦ برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  آزاد خردمند معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره در آبانماه ۹۶ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در نشست هماهنگی انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات استان گفت: انتظار داریم همه‌ی اهالی مطبوعات در برگزاری انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات استان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.


رئیس خانه مطبوعات استان نیز گفت: بدون پول و اعتبار نمی‌توان کاری در حوزه فعالیت‌های فرهنگی استان انجام داد.


همت الله دانش افزود: بسیاری از خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد از مزایای بیمه خبرنگاری محروم هستند و مدیران مسئول موظفند نسبت به بیمه کردن خبرنگاران خود اقدام کنند.

روند برگزاری انتخابات الکترونیکی خانه مطبوعات از ١٠ آبان امسال در سراسر کشور و استان اشاره کرد و گفت: با اطلاع رسانی‌های انجام شده تاکنون ٦٧ نفر از خبرنگاران، مدیران مسئول نشریات و خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری استان در سامانه خانه مطبوعات ثبت نام کرده اند که ٤٢ نفر از آن‌ها تایید نهایی شده اند.


آسیه حسین زاده افزود: ٢٥ نفر نیز نقض مدارک داشته یا در وضعیت تایید مدیر مسئول هستند.


وی ادامه داد: کسانی که قصد دارند در هیات مدیره خانه مطبوعات نامزد شوند تا ٣ آبان سال جاری فرصت دارند کاندیداتوری خود را اعلام کنند و کسانی که در سامانه خانه مطبوعات ثبت نام شده اند نیز تا ٨ آبان امسال فرصت دارند نسبت به نام نویسی و تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

انتهای پیام/د

برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.