ثبت نام متقاضیان نامزدی هیات مدیره خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام متقاضیان نامزدی برای هیات مدیره خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد از امروز (24 مهر ) آغاز و تا سوم آبان ماه سالجاری ادامه دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  ،رضا دهبانی پور ظهار کرد: ثبت نام متقاضیان نامزدی برای هیات مدیره استان کهگیلویه و بویراحمد براساس آگهی دعوت به مجمع عمومی متقاضیان از امروز تا چهارشنبه ۳ آبان فرصت دارند با مراجعه به سایت خانه مطبوعات به نشانی www.khanehmatbooat.irنامزدی خود را ثبت کنند.
وی بیان کرد: ترکیب هیات مدیره برای هر بخش دو نفر از مدیران مسئول نشریات چاپی یا الکترونیک (تبصره ۱ ما ه۴۳ ) با یک نفر عضو علی البدل ( دفتر مرکزی نشریات باید در همان استان واقع باشند یا اگر نشریات چاپی هستند نیمی از شماره های مورد انتظار را در یکسال گذشته اعلام وصول الکترونیک کرده باشند و اگر پایگاه خبری است در حال فعالیت باشد.
دهبانی پور اظهار کرد: سه نفر از روزنامه‌نگاران شاغل در رسانه های استان با دو نفر عضو علی البدل و یک نفر از مسئولان نمایندگی ها و سرپرستی های روزنامه های سراسری با یک نفر عضو علی البدل و یک نفر از مسئولان نمایندگی خبرگزاریها با یک نفر عضو علی البدل شامل می شوند.
انتهای پیام/غ

آغاز ثبت نام متقاضیان نامزدی هیات مدیره خانه مطبوعات استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.