مدیرکل تبلیغات اسلامی:

اعزام بیش از هزار زائر از استان به مشهد مقدس

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان گفت: یک هزار و ۳۰۰ زائر سیستان وبلوچستانی به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) به مشهد اعزام می‌شوند.

اعزام بیش از هزار  زائر از استان به مشهد مقدسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت‌الاسلام عیسی بزمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان اظهار داشت: یک هزار و ۳۰۰ زائر عضو هیئات مذهبی زاهدان، زابل و زهک در قالب کاروان‌های پیاده به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) خود را به مشهد مقدس می‌رسانند.

وی با بیان اینکه این زائران در قالب کاروان‌های مردمی، هیئت مذهبی و دسته‌های عزاداری به مشهد مقدس اعزام‌می شوند، افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با همکاری ستاد محترم جمعیت زائرین پیاده امام رضا (ع) اقدامات لازم را به منظورتأمین عالم، مداح، اسکان و پذیرایی این کاروان‌ها انجام داده است.

بزمانی  با اشاره به اینکه بخش عمده اسکان زائران در مشهد مقدس بر عهده خود هیئت‌های مذهبی و جمعیت خدمتگزار شهرستان‌هااست، ادامه داد: بخشی از زائر سرای آستان قدس رضوی، اماکن عمومی وحسینیه‌ها نیزدر مشهد در اختیار این زائران قرار می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه‌های عزاداری هیئت‌های مذهبی و دسته‌های عزاداری در روز‌های پایانی ماه صفر اظهار داشت: همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) برنامه‌های عزاداری در سراسر شهرستان‌های استان برگزار و عاشقان امامت و ولایت ماه صفر را با سوگواری وعزاداری اهل بیت عصمت وطهارت (ع) بدرقه می‌کنند.

انتهای پیام/ع

 بیش از هزار زائر از استان راهی   مشهد مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار