مدیر مؤسسه قرآنی فجرآفرین :

طرح «استعدادهای قرآنی» در زاهدان برگزار می شود

مدیر مؤسسه قرآنی فجرآفرین زاهدان گفت: طرح استعدادهای قرآنی با حضور ۵۰ قرآن‌آموز نوجوان پسر در این مؤسسه قرآنی برگزار می‌شود.

طرح «استعدادهای قرآنی» در  زاهدان برگزار می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سید مهدی پورموسوی، مدیر مؤسسه قرآنی فجرآفرین زاهدان، گفت: طرح شناسایی استعدادهای قرآنی، از جمله طرح‌هایی است که از سال ۹۵ با هدف شناسایی پسران نوجوان مستعد در زمینه علوم قرآنی با همکاری آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی استان در زاهدان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح، مربیان مطرح قرآنی با حضور در مدارس، دانش‌آموزان را از لحاظ استعداد فراگیری قرآن ارزیابی می‌کنند؛ سپس لوح فشرده تقلیدخوانی ۵ قاری در اختیار آنان قرار می‌گیرد تا در مدت ۱۰ روز، آمادگی شرکت در آزمون را پیدا کنند.

مدیر مؤسسه قرآنی فجرآفرین زاهدان بیان کرد: دانش‌آموزانی که در این آزمون نمره قبولی را کسب کنند، وارد دوره اول طرح استعدادهای قرآنی می‌شوند که در سال جاری، این طرح با حضور ۵۰ قرآن‌آموز، در دو گروه ۹ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۸ سال آغاز شده و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

وی ادامه داد: در طرح شناسایی استعدادهای قرآنی از اساتید مجربی همچون علی‌اکبر اکبریان، سید مرتضی شجاعی، طباطبایی و رضا اسحاق ملاشاهی استفاده شده است.

پورموسوی اظهار کرد: در این طرح، قرائت قرآن کریم، روخوانی و روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، مفاهیم و سبک زندگی قرآنی طی جلسات دو ساعته تدریس می‌شود.

انتهای پیام/ع

حضور 50 قرآن آموز زاهدانی در طرح استعدادهای قرآنی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.