توزیع ۱۳۰ بسته ی حمایتی،بین دانش آموزان نیازمند در جیرفت

به همت اتحاديه ى انجمن هاى اسلامى دانش آموزان ، ۱۳۰ بسته ی حمايتى، بين دانش آموزان نیازمند شهرستان جیرفت توزيع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حامد دلفاردی رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرستان جیرفت گفت: توزیع بیش از ۱۰۰ بسته ی حمایتی بین دانش آموزان نیازمند شهری و روستایی پس از شناسایی این افراد توسط معلمان و اعضای اتحادیه از هفته دوم مهرماه آغاز شد.

وی افزود: طرح توزیع بسته حمایتی برای دانش آموزان نیازمند امسال بایک دید متفاوت نسبت به سال های قبل انجام شد،چراکه افراد نیازمند توسط معلمان و اعضای اتحادیه شناسایی شدند و کمک مورد نظر را دریافت کردند.

دلفاردی تصریح کرد: توزیع تعدادی از اقلام مورد نیاز ،توسط معلمان به جهت حفظ حرمت و شخصیت دانش آموزان در قالب هدیه صورت گرفت،تعداد دیگری به صورت بن خرید انجام شد ،و تعدادی هم در قالب بسته حمایتی، شامل:کیف،کفش،لباس و لوازم التحریر ،دریافت کردند.

وی افزود: شناسایی تعدادی از دانش آموزان نیازمند توسط اداره بهزیستی شهرستان صورت گرفت که تعدادی از دانش آموزان تحت حمایت این اداره نیز،این بسته حمایتی را دریافت کردند.

رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان جیرفت ارزش ریالی این کار را ۷۰میلیون ریال اعلام کرد و گفت: طرح توزیع بسته حمایتی تا پایان مهرماه ادامه دارد.

دلفاردی از اجرای طرح حمایت تحصیلی خبر داد و افزود:قصد داریم در کنار اجرای طرح بسته حمایتی کار را در قالب حمایت تحصیلی ادامه دهیم.

وی بیان کرد: طرح حمایت تحصیلی به همت تعدادی از معلمان دلسوز و آموزشگاه آینده سازان اجرایی می شود،تا دانش آموزان نیازمند و توانمند از کلاس های تقویتی و آزمون ها، در طول سال تحصیلی بهره مند شوند.

دلفاردی افزود:امیدواریم با اجرای طرح های حمایتی مداوم و همیشگی در بین دانش آموزان نیازمند کمک شایانی به رشد و شکوفایی این افراد در جامعه شود.
انتهای پیام/ی

توزیع بسته های حمایتی بین دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.