مدیر مرکز هنرهای نمایشی؛

تئاتر اردبیل از تکیه گاههای تئاتر کشور است

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور گفت: تئاتر استان اردبیل از تکیه گاههای تئاتر کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کوروش زارعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور با بیان اینکه تئاتر اردبیل از تکیه گاههای تئاتر کشور است گفت: در مرکز هنرهای نمایشی حامی هنرمندان شهرستانی هستیم به خصوص هنرمندان اردبیلی که از سالها پیش با شناختی که از آنها دارم جزو هنرمندان توانمند کشور هستند.

وی افزود: ما در مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری خادم بچه های شهرستانی هستیم اگر قرار باشد اتفاقی درهنر و تئاتر ایران بیفتد سهم بچه های شهرستانی چشم گیر است.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما این است که از گروه های شهرستانی حمایت مالی کنیم تا در شهر خودشان اجرای عمومی بزنند.

زارعی اظهار داشت: اگر مردم نمایش ها را بازخورد مسایل و مشکلات خود ببیند قطعا مورد استقبال قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه نمایش های شهرستانی اگر حال و بوی محلی داشته باشد ارزشمند تر می شوند گفت: از همه کارهایی که مطابق با مضامین مورد نظر حوزه هنری باشد قطعا با تمام قوا حمایت می کنیم.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور افزود: ازگروه‌های خلاق، جوان و هنرمندان توانمند و حرفه‌ای و گروه‌های نمایشی که در جشنواره‌های بین المللی و داخلی شرکت کرده اند و حائز رتبه شده و موفق بوده اند را به تهران دعوت می‌کنیم تا اجرا عمومی کنند با این کار تلاش می‌کنیم گروه‌های شهرستانی را شناسایی و معرفی کنیم.

زارعی همچنین تاکید کرد: مواجهه تئاتر تهران با استانها می‌تواند باعث بالندگی شهرستانها شود و به شناخت هنرمندان استانی و دیده‌ شدن آنان توسط هنرمندان و منتقدان ساکن تهران کمک کند.

 

انتهای پیام/ح

مرکز هنرهای نمایشی حامی هنرمندان شهرستانی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.