معاون امور استان های رسانه ملی :

توجه به کیفیت و محتوا در برنامه های صدا و سیما الزامی است

معاون امور استان های رسانه ملی گفت:با تبدیل شبکه های اجتماعی به یک ابررسانه،توجه به کیفیت و محتوا در برنامه های صدا و سیما الزامی است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ دارابی معاون امور استان های سازمان صدا وسیما در آئین تکریم و معارفه مدیر کل صدا وسیما خراسان شمالی که با حضور  استاندار خراسان شمالی و نمایندگان استان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در سالن همایش های بانک ملی شهرستان بجنورد برگزار شد، گفت : امروز با توسعه کمی و کیفی در برنامه های صدا و سیما، دشمنان و رقبای نظام نیز به طور گسترده فعالیت های خود را در این حوزه افزایش داده و ایمان و اعتقادات جوانان ما  را نشانه گرفته اند .

وی اظهار کرد : 5 هزار نقطه در سطح کشور وجود دارد که از پوشش شبکه های استانی برخوردار نیستند و امیدواریم در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شاهد جشن پایان سیگنال رسانی به تمامی نقاط کشور باشیم.

صالحی استاندار خراسان شمالی در آئین تکریم و معارفه مدیر کل صدا وسیمای استان خراسان شمالی گفت: فضای آرامش ، دوستی، همدلی و هم افزایی در استان ایجاد شده است و انتظار داریم این فضا با حضور مدیران جدید نیز ارتقاء یابد و مدیران دنباله رو این سیاست باشند.

وی افزود: تدبیر همه ما باید حفظ امید و نشاط در جامعه باشد.

هادی قوامی نماینده مردم اسفراین در مجلس و رئیس مجمع نمایندگان استان نیز گفت: برنامه های صدا و سیما به مثابه کالای عمومی است که باید برای ارتقاء آن از بودجه ها و اعتبارات عمومی بهره مند شویم و بنابراین از محل صندوق توسعه ملی ۱۰۰ میلیون دلار برای افزایش سطح پوشش و تولید برنامه های فاخر در نظر گرفتیم.

وی افزود: نقش صدا و سیما در انسجام سرمایه های استان در حوزه های مختلف بسیار تاثیر گذار است.

امیرهوشنگ آذردشتی مدیرکل سابق صداوسیمای شبکه اترک نیز با تشریح عملکرد 21ماهه خود در این مرکز گفت: با همت همکاران و حمایت مسئولان در فرصتی 20روزه، سایت جدید این مرکز که دو سال پیش از آن تحویل شده ولی کاملا آماده نبود، به بهره برداری رسید.

 وی ارتقای آموزش نیروها را از تاکیدات مدیریتی خود عنوان کرد و افزود: با استفاده از  پیوست پژوهش با تولید کیفی سازی تولیدات را دنبال کردیم.

گفتنی است: در این مراسم از تلاش های امیر هوشنگ آذر دشتی تقدیر و قربانی جم به عنوان مدیر کل جدید صدا و سیمای خراسان شمالی معرفی شد.

انتهای پیام/آ

تودیع و معارفه مدیر کل صدا و سیمای خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.