مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان؛

درخشش ورزشکاران استان سمنان با کسب 52 مدال رنگارنگ

ورزشکاران استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون 52 مدال رنگارنگ ملی ، بین المللی ، آسیایی و جهانی برای ایران به ارمغان آوردند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به مناسبت روز تربیت و بدنی و ورزش گفت : بیشتر این مدال‌ها در رشته‌های ووشو، تکواندو، جودو، کاراته، تیراندازی و دارت بوده است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان هدف گذاری برای توفیق ورزش بانوان ، توسعه ورزش های پارالمپیکی و رقابت های تیمی را از برنامه های توسعه ورزش در استان سمنان عنوان کرد .

 

فتاحی افزود : از ابتدای امسال استان سمنان میزبان 54 مسابقه ملی و بین‌المللی و 10 اردوی تیم ملی در هر دو بخش آقایان و خانم ها بوده است .

 

وی با اشاره به حضور چهار هزار ورزشکار با برگزاری مسابقات ملی و بین المللی در استان سمنان اظهار داشت : این میزبنی ها در توسعه گردشگری ورزش هم در این استان موثر است .

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از اجرای 120 ویژه برنامه در هفته تربیت بدنی و ورزش در این استان خبر داد و بیان کرد : یکی از طرح هایی که بهره برداری آن در دستور کار قرار دارد ، ورزشگاه پنج هزار نفری گرمسار است که دهه نخست آبان ماه با حضور وزیر ورزش و جوانان بهره برداری می شود .

 

فتاحی افتتاح 13 خانه ورزش روستایی را هم از برنامه های عمرانی ورزشی در هفته تربیت بدنی ذکر کرد .

 

انتهای پیام / ذ


افتتاح 13 خانه ورزش روستایی در هفته تربیت بدنی در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.