نفت ۱ - استقلال خوزستان صفر/ جدال بخت برگشتگان به سود شاگردان درخشان

تیم فوتبال نفت تهران در چارچوب هفته دهم لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان به پیروزی یک بر صفر رسید.

نفت 1 - استقلال خوزستان صفر/ جدال بخت برگشتگان به سود شاگردان درخشانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در نخستین دیدار هفته دهم رقابت های لیگ برتر، از ساعت 15:45 تیم های نفت طلاییه و استقلال خوزستان به مصاف هم رفتند که تقابل این 2 تیم در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان درخشان به پایان رسید.

تک گل این مسابقه توسط عیسی آل کثیر در دقیقه 80 به ثمر رسید.

ترکیب نفت تهران:

میلاد فراهانی، محسن بنگر، محمدنصرتی، امیرحسین فشنگچی، سامان آقازمانی، فرید محمدی زاده، میلاد احمدی، مجتبی حق دوست، امین منوچهری، عیسی آل کثیر و پوریا امینی

ترکیب استقلال خوزستان:

گودرز داوودی، محمد علی فرامرزی، عقیل کعبی، میثم دورقی، فرید کریمی، رضا کرملا چعب، سلمان بحرانی، جونیور کلودیر، حسین بهرامی، علیرضا زندوی و ابوالفضل اعلایی

حواشی این دیدار به شرح زیر است:

احمدی، هافبک نفت در دقیقه ۵۷ از ناحیه زانو به شدت آسیب دید و او را بلافاصله با برانکارد به رختکن انتقال دادند. هاشم بیگ زاده به جای احمدی به زمین آمد.

آل کثیر پس از به ثمر رساندن گل ششم خود در لیگ برتر و رسیدن به صدر جدول گلزنان پیراهن علی زینالی، هافبک نفت که به دلیل مشکل ریوی در بیمارستان بستری است به عکاسان نشان داد.

محمد نصرتی در دقیقه ۹۱ به دلیل اتلاف وقت از محمد ملکی کارت زرد گرفت. این امر منجر به اعتراض شدید مدافع نفت شد و داور با کارت زرددوم، نصرتی را از زمین اخراج کرد.

فوتبال سرد و بی روح ۲ تیم در نیمه تماشاگران و خبرنگاران را کلافه کرده بود.

حرکت عجیب وحید عسگرپور مدافع استقلال خوزستان در دقیقه ۶۴ منجر به اعتراض میلاد فراهانی شد. او درحالیکه خارج اززمین مصدوم شده بود غلت زنان به داخل محوطه جریمه نفت آمد تا محمد ملکی، جریان بازی را به وقفه اندازد.

در دقیقه ۶۵ مجتبی حقدوست به دلیل آسیب دیدگی جای خود را در ترکیب نفت به فرشاد هاشمی داد تا دومین تعویض اجباری نفت هم شکل گیرد.

اعلام خطای عقیل کعبی در دقیقه ۷۲ روی عیسی آل کثیر با اعتراض فراوان عبدالله ویسی به داور بازی همراه شد.

حمید درخشان در نیمه دوم چند بار کنار خط آمد و در کنار خورشیدی نکات فنی را به شاگردانش انتقال داد.

گودرز داووی در دقیقه ۷۹ به دلیل برخورد با عیسی آل کثیر چند دقیقه ای آسیب دید.

عیسی ال کثیر در دقیقه ۸۰ گل اول نفت تهران را به ثمر رساند. آل کثیر پس از به ثمر رساندن گل ششم خود در لیگ برتر و رسیدن به صدر جدول گلزنان پیراهن علی زینالی، هافبک نفت که به دلیل مشکل ریوی در بیمارستان بستری است به عکاسان نشان داد.

میلاد فراهانی در اواخر بازی با شعار "میلاد دست طلایی" تشویق شد.

محمد نصرتی در دقیقه ۹۱ به دلیل اتلاف وقت از محمد ملکی کارت زرد گرفت. این امر منجر به اعتراض شدید مدافع نفت شد و داور با کارت زرددوم، نصرتی را از زمین اخراج کرد.

عبداله ویسی پس از پایان‌بازی به عملکرد تیم داوری اعتراض کرد.

انتهای پیام/

پیروزی شاگردان درخشان بر ویسی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار