لزوم همکاری سازمان‌ها برای پرداخت بدهی بیمه‌ها

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران گفت: همه سازمان‌ها برای پرداخت بدهی بیمه‌ها باید با یکدیگر همکاری‌های لازم را داشته باشند.

لزوم همکاری سازمان ها برای پرداخت بدهی بیمه ها
به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین نیاز آذری  عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران و نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: همگان باید کمک کنیم تا بدهی‌های سازمان بیمه سلامت پرداخت شود.

نیاز آذری افزود: مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه در راستای رفاه مردم به ویژه از لحاظ تامین اجتماعی و بیمه اقدامات خوبی را انجام داده است.
 
وی خاطر نشان کرد: برای اینکه طرح تحول سلامت بتواند موفق شود و خدمات بیشتری را به مردم ارائه دهد  طبیعتاً بیمه‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری را خواهند داشت و به همین منظور سازمان بیمه سلامت ایران به وزارت بهداشت منتقل شد تا از ظرفیت های لازم برای خدمت به مردم استفاده شود.

نیاز آذری اظهار داشت: خوشبختانه  قاضی زاده هاشمی فردی کارآمد و دلسوز در این زمینه است و هوشمندی ویژه ای نیز در انتخاب مهندس موهبتی به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران به خرج داد. چرا که ایشان در حوزه پارلمانی به لحاظ روابط صحیح و منطقی با نمایندگان فرد شناخته شده ای بوده و در وزارت بهداشت نیز نقش ویژه ای را دارد.

وی گفت: این ظرفیت و شناخت به بیمه سلامت کمک می کند و در حقیقت به 40 میلیون بیمه شده تحت پوشش این مجموعه نیز یاری خواهد رساند. مجلس شورای اسلای نیز آمادگی دارد کما فی السابق همکاری  و تعامل خود را با مجموعه بهداشت و درمان و ارتقاء این بخش به ویژه در راستای طرح تحول سلامت و بیمه ها داشته باشد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران و نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اهمیت ویژه امر خطیر خدمت رسانی به مردم افزود : همگان باید کمک کنیم تا بدهی های بیمه پرداخت شود تا خدمات بهتر و کیفی تر را شاهد باشیم.
 
انتهای پیام/

تحت پوشش قرار گرفتن 40 میلیون ایرانی در بیمه سلامت 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار