ابراز نگرانی سنای افغانستان از توافقات پشت پرده نشست صلح عمان

اعضای مجلس سنای افغانستان از توافقات احتمالی پشت پرده نشست عمان ابراز نگرانی کرده و تاکید نمودند که این موضوع باید به مردم افغانستان روشن شود.

ابراز نگرانی سنای افغانستان از توافقات پشت پرده نشست صلح عمانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای مجلس سنای افغانستان از توافقات احتمالی پشت پرده نشست عمان ابراز نگرانی کرده و تاکید نمودند که این موضوع باید به مردم افغانستان روشن شود.

نشست چهار جانبه افغانستان، پاکستان، آمریکا و چین روی مساله صلح افغانستان، روز گذشته در پشت درهای بسته در عمان بر گزار شد.

تاکنون هیچ گزارشی از جزئیات این نشست منتشر نشد و این مساله برخی نگرانی‌ها را به وجود آورده است.

فضل هادی مسلمیار، رئیس مجلس سنا در نشست امروز (سه شنبه 25 میزان) گفت: نشست مسقط پشت پرده برگزار شد و ما در مورد آن ملاحظه داریم.

زلمی زابلی یک عضو دیگر مجلس سنا نیز اظهار داشت: مردم افغانستان باید بدانند که در پشت پرده نشست عمان چه گذشته است و پاکستان چه تعهداتی را انجام داده است؛ آیا آمریکا باز هم افغانستان را فراموش می‌کند.

گل‌محمد رسولی، دیگر عضو سنای افغانستان هم تاکید کرد که حکومت باید توافقات صلح نشست عمان را برای مردم افغانستان روشن سازد.

مجلس سنای افغانستان تصمیم گرفت تا مسئولان وزارت خارجه را در مورد نشست مسقط و سایر موارد مربوط به این وزارت در یکی از نشست‌های آینده این مجلس فرا بخواند تا جزئیات لازم را با سناتورها شریک سازند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار